A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában rendezte meg ünnepélyes díjkiosztóval egybekötött évzáró eseményét a POPAI és a Trade Marketing Klub.
Több, mint 130-an regisztráltak a szakmai és közösségi eseményre, amit a POP iparág immár hagyományos évzáró eseményeként is számon tartanak. Az izgalmat a házigazda Pick Szeged Zrt. és Sole-Mizo Zrt. promóciós kulisszatitkokat is bemutató előadásai és a POPAI Awards eredményhirdetése egyaránt fokozta.
A nagy napon, 2024. november 28-án az egybegyűlteket betöltötték a MOMKult Kupolatermét, ahol sok ismerős arc mellett számos új érdeklődő ismerhette meg egymást. Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország főtitkára rövid bevezetőben ismertette a rendezvény történetét, melynek keretében megemlékezett a nyáron tragikus hirtelenséggel távozott Józsa Gáborról, aki jelentős szerepet játszott a hazai trade marketing szakma, a rendező és házigazda szervezetek és az évzáró esemény történetében, múltjában, jelenében és jövőjében is, így szellemisége a rendezvénnyel és a közösséggel együtt tovább él.
Kicsik és nagyok egyaránt szeretik
Az est háziasszonya és fő szervezője Mészáros Andrea, a Sole-Mizo Zrt. trade marketing csoportvezetője köszöntötte a vendéglátó PICK és Mizo nevében a résztvevőket. Bevezetőjében elmondta, hogy számos rekordot tartogatott ez az év a két vállalat számára, amiból sok köthető a sport, konkrétan a labdarúgás tematikájához.
A PICK és az MLSZ együttműködésében megvalósuló, több millió termék csomagolását, ATL és BTL kommunikációját érintő „Szurkoljunk együtt” kampány részleteit először Szabó-Spanyol Henriett, senior brand menedzser és Fejes Péter, Group brand menedzser, mutatta be. Szabó-Spanyol Henriett kiemelte, nehéz, de annál fontosabb feladat, hogy generációkon átívelően szinte mindenkinek fűződik a magyar válogatotthoz és a PICK szalámikhoz személyes emlékezetes pillanata, amiket a márka reklámfilmjében is megidéztek. A 360 fokos marketing kampányban a „Szurkoljunk együtt” üzenet körbeölelte az országot: országos TV kampányban, egyedi és hatékony online és social megoldásokkal, és kreatív közterületi aktivitásokkal biztosították, hogy minél több embert elérjen az üzenet.
A közösségi médiában pedig az ifjú foci tehetséggel, SchäferAndrással közösen készített social tartalmak vonzottak milliós megtekintést, és segített a márkát a fiatalokhoz közelebb vinni. Az aktivitás a termékeket érintő a elemeit Fejes Péter mutatta be. Prezentációjában hangsúlyozta, hogy az ikonikus PICK Téliszalámi mellé csomagolt szurkolói sálak mellett számos kapcsolódó termék csomagolásán megjelent a magyar válogatott, és ezáltali látványos polci megjelenés nagyban hozzájárult a sikerhez.
Mindezek a látványos vásárláshelyi megjelenéseken át is eljutottak a vevők tömegeihez. Bartos-Kovács Eszter, trade marketing manager gazdagon illusztrált előadásában hangsúlyozta, hogy minden csatornában változatos, figyelem megragadó instore eszköz arzenállal, dekorált hűtőszigetekkel, padlómatricákkal, display installációkkal jelentek meg. A legnagyobb kihelyezések az Auchan áruházakban valósultak meg. Külön tailor-made aktivitásokat a Lidl ésSpar láncokban szerveztek. Valamint látványos megjelenésekkel találkozhattunk a Liszt Ferenc repülőtéren a Heinemann üzletekben
Szívből választva
A Mizo márka életében is kiemelt jelentőséggel bír a labdarúgás és az EB. A márka alap, fehér termékeivel – tej, tejföl, túró, vaj, sajt – a magyar válogatott hivatalos támogatója volt. A meccsek időszakában a hűtőkben, eladáshelyen, közösségi és klasszikus médiában is megdobbant a Mizo szív és feltűnt a Mizo—Válassz szívből szlogen. Szurkolói ajándékként pedig közkedvelt volt a színes, mintás, focis zokni.
A Mizo a tejitalok, tejdesszertek, túró rudik kategóriáival is kapcsolódott a foci tematikához ATL és BTL aktivitással is. A látványos hűtő, sziget, dekor megjelenések az üzletekben is megragadták a vásárlók figyelmét. Láncra szabott aktivitással a Lidl, Spar, Tesco egységeiben jelentek meg. A kereskedelmi képviselők bevonásáról egy verseny gondoskodott, amin keresztül számos ötletes, kreatív kihelyezés nyerte el a vevők mellett az üzletekben dolgozók támogatását is.
Nyújtózzunk
Az előadások után rövid lazításként a rendezvény támogatója, a StrechMe keretében Herendi Helga alapító- és Dobsonyi Dorka szakmai vezető tartott lazító perceket. A résztvevők meglepődve, de lelkesen fogadták az átmozgás lehetőségét. A StrechMe kifejezetten irodai dolgozók számára fejlesztett ki irodai környezetben is végezhető, egészségmegőrző programot, amit rendszeres partnerségben vagy csapatépítők, vállalati napok, egészségnapok vagy tetszőleges együttműködési formában valósítanak meg.
A POPAI Awards ünnepélyes díjkiosztója helyezettjeit Kátai Ildikó főtitkár ismertette, a díjakat Csiby Ágnes elnök és Hermann Zsuzsanna vezetőségi tag adta át.
Világszínvonalban a magyar kreativitás
Megérkezett Magyarországra az első két szakmai arany felkiáltójel, a világbajnoki elismerést jelző, a nemzetközi POP iparágban is első helyen számon tartott győzelmi „serleg”. A tavalyi magyar Év Displaye 2023 győztesének a Shop! POPAI Global Awards nemzetek viadalán elnyert világbajnoki trófeáját, a „POP Oscarjaként” is számon tartott díjat és az oklevelet a Coke Creations 2 raklapos display nevezésért. a tervező és gyártó Trusted Implementation oldaláról Kovács Árpád sales manager, és a megbízó Coca-Cola HBC részéről pedig Harmati Tamás kereskedelmi marketing vezető vette át.
Díjeső a 15. POP versenyen
A 15 éves hagyományokra visszatekintő magyar POPAI Awards POP versenyek történetében kiemelkedő volt az idei év. Nagy számban érkeztek pályamunkákat Tapolcára, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napjára, ahol szeptember 23-27. között tekinthették meg és zsűrizhették az érdeklődők a benevezett vásárláshelyi eszközöket. Idén a nagy méretű installációk és a Futball EB tematika dominálta a zsúfolásig megtelt termet. Közel 200-an zsűrizték és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket, ami rekord a verseny történetében.
A díjkiosztón hét kategóriában összesen 21 helyezett vehette át a trófeát és az oklevelet. Néhány kategóriában, így a legtöbb nevezéssel rendelkező „Nem tartós normál” szekcióban is több osztott helyezés hirdettek.
A Coca-Cola HBC Magyarország csapata összesen 6 díjat vitt haza. Az Unilever 4, a Peaktime/POS Services és a PICK 3, a DS Smith 2, a Digitálisreklám, Sole-Mizo, POS Solutions pedig 1 trófeát nyert el. Többen a megrendelővel vagy a gyártóval közösen vették át az elismerést, így a 3P Solutions és a Promission 4, a Displaygyár 3, a Hell, a SPAR és a Trusted Implementation 2, az Ati-Dekor, Coty, Heineken, MediLine, SilverLine pedig 1 trófeával lettek gazdagabbak.
A verseny történetében harmadszor (2018, 2023) történt meg, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós installáció” kategória első helyezettje lett. A „Coke Creations Oreo display” mind az „Eredetiség és innováció”, mind az „Összhatás és hatékonyság” szempontból a legmagasabb pontszámot kapta. A displayt egy új, limitált, csokis, Oreo keksz ízesítésű, alu dobozos Coca-Cola termék bevezetésének támogatására tervezték. A dinamikus alak, a világítással kiemelt Oreo keksz részek kialakításának célja a célközönség figyelmének megragadása és a különleges ízvilág kihangsúlyozása volt. Egyedi fekete-fehér szín és formavilág, a kampányhoz köthető dekor elemek és a digitális kijelzőn futó reklámfilm tette még különlegesebbé ezt a megjelenést.
A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnoki Shop! POPAI Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
A helyezettek listája:
POPAI Awards Magyarország 2024
„Tartós installáció” kategória
1.Év Displaye és „Tartós installáció” kategória I. helyezett Coke Creations Oreo display Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- Gösser Beer Spritz display POS Services Kft. (osztott első hely)
- Kinley Pink Torta Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- Sunnywood Farmház installáció DS Smith Packaging Hungary Kft.
„Tartós normál” kategória
- Óriás szalámi beépített hűtővel Pick Szeged Zrt.
- PerfectMix Display Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- PICK Karácsonyfa display Pick Szeged Zrt.
- Mignon sziget Sole-Mizo Zrt.
„Nem tartós normál” kategória
1 Domestos Foam termék alakú display Unilever Magyarország Kft.
- Dove zuhany display Unilever Magyarország Kft.
- Kutya-macska számlálós papírdisplay Peaktime Agency – POS Services Kft.
- COTY – Bourjois FSDU display POS Solutions Kft.
- SWISS Collagen display DS Smith Packaging Hungary Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
- Domestos Foam installáció Unilever Magyarország Kft.
- Stadion – Foci EB stadion display Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- UEFA Personal Care installáció Unilever Magyarország Kft.
„Kis méretű” kategória
- SPAR Növényi tej polczászló POS Services Kft.
„Kampány” kategória
- Fuzetea Hexa display és Kisbusz nyári promóció Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
- PICK X MLSZ körbejárható display Pick Szeged Zrt.
„Digitális” kategória
- KoKo Dairy Free polcél kijelzős display digitális kioszkkal Digitálisreklám.hu Kft
- Coke 300 ml – LED fal Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >