A foci mindent visz

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2024. 12. 05. 11:50

Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában rendezte meg ünnepélyes díjkiosztóval egybekötött évzáró eseményét a POPAI és a Trade Marketing Klub.

Több, mint 130-an regisztráltak a szakmai és közösségi eseményre, amit a POP iparág immár hagyományos évzáró eseményeként is számon tartanak. Az izgalmat a házigazda Pick Szeged Zrt. és Sole-Mizo Zrt. promóciós kulisszatitkokat is bemutató előadásai és a POPAI Awards eredményhirdetése egyaránt fokozta.

A nagy napon, 2024. november 28-án az egybegyűlteket betöltötték a MOMKult Kupolatermét, ahol sok ismerős arc mellett számos új érdeklődő ismerhette meg egymást. Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország főtitkára rövid bevezetőben ismertette a rendezvény történetét, melynek keretében megemlékezett a nyáron tragikus hirtelenséggel távozott Józsa Gáborról, aki jelentős szerepet játszott a hazai trade marketing szakma, a rendező és házigazda szervezetek és az évzáró esemény történetében, múltjában, jelenében és jövőjében is, így szellemisége a rendezvénnyel és a közösséggel együtt tovább él.

Kicsik és nagyok egyaránt szeretik

Az est háziasszonya és fő szervezője Mészáros Andrea, a Sole-Mizo Zrt. trade marketing csoportvezetője köszöntötte a vendéglátó PICK és Mizo nevében a résztvevőket. Bevezetőjében elmondta, hogy számos rekordot tartogatott ez az év a két vállalat számára, amiból sok köthető a sport, konkrétan a labdarúgás tematikájához.

Fejes Péter, Group brand menedzser

Fejes Péter, Group brand menedzser

A PICK és az MLSZ együttműködésében megvalósuló, több millió termék csomagolását, ATL és BTL kommunikációját érintő „Szurkoljunk együtt” kampány részleteit először Szabó-Spanyol Henriett, senior brand menedzser és Fejes Péter, Group brand menedzser, mutatta be. Szabó-Spanyol Henriett kiemelte,  nehéz, de annál fontosabb feladat, hogy generációkon átívelően szinte mindenkinek fűződik a magyar válogatotthoz és a PICK szalámikhoz  személyes emlékezetes pillanata, amiket a  márka reklámfilmjében is megidéztek. A 360 fokos marketing kampányban a „Szurkoljunk együtt” üzenet körbeölelte az országot: országos TV kampányban, egyedi és hatékony online és social megoldásokkal, és kreatív közterületi aktivitásokkal biztosították, hogy minél több embert elérjen az üzenet.

Szabó-Spanyol Henriett, Pick senior brand menedzser

Szabó-Spanyol Henriett, senior brand menedzser

 

A közösségi médiában pedig az ifjú foci tehetséggel,  SchäferAndrással közösen készített social tartalmak vonzottak milliós megtekintést, és segített a márkát a fiatalokhoz közelebb vinni. Az aktivitás a termékeket érintő a elemeit Fejes Péter mutatta be. Prezentációjában hangsúlyozta, hogy az ikonikus PICK Téliszalámi mellé csomagolt szurkolói sálak  mellett számos kapcsolódó termék csomagolásán megjelent a magyar válogatott, és ezáltali látványos polci megjelenés nagyban hozzájárult a sikerhez.

Bartos-Kovács Eszter, trade marketing manager

Bartos-Kovács Eszter, trade marketing manager

Mindezek a látványos vásárláshelyi megjelenéseken át is eljutottak a vevők tömegeihez. Bartos-Kovács Eszter, trade marketing manager gazdagon illusztrált előadásában hangsúlyozta, hogy minden csatornában változatos, figyelem megragadó instore eszköz arzenállal, dekorált hűtőszigetekkel, padlómatricákkal, display installációkkal jelentek meg. A legnagyobb kihelyezések az Auchan áruházakban valósultak meg. Külön tailor-made aktivitásokat a Lidl ésSpar láncokban szerveztek. Valamint látványos megjelenésekkel találkozhattunk a Liszt Ferenc repülőtéren a Heinemann üzletekben

 

Szívből választva

Mészáros Andrea, Sole-Mizo Zrt. trade marketing csoportvezető

Mészáros Andrea, Sole-Mizo Zrt. trade marketing csoportvezető

A Mizo márka életében is kiemelt jelentőséggel bír a labdarúgás és az EB. A márka alap, fehér termékeivel – tej, tejföl, túró, vaj, sajt – a magyar válogatott hivatalos támogatója volt. A meccsek időszakában a hűtőkben, eladáshelyen, közösségi és klasszikus médiában is megdobbant a Mizo szív és feltűnt a Mizo—Válassz szívből szlogen. Szurkolói ajándékként pedig közkedvelt volt a színes, mintás, focis zokni.

A Mizo a tejitalok, tejdesszertek, túró rudik kategóriáival is kapcsolódott a foci tematikához ATL és BTL aktivitással is. A látványos hűtő, sziget, dekor megjelenések az üzletekben is megragadták a vásárlók figyelmét. Láncra szabott aktivitással a Lidl, Spar, Tesco egységeiben jelentek meg. A kereskedelmi képviselők bevonásáról egy verseny gondoskodott, amin keresztül számos ötletes, kreatív kihelyezés nyerte el a vevők mellett az üzletekben dolgozók támogatását is.

 

Nyújtózzunk

Gerencsér-Herendi Helga alapító- és Dobsonyi Dorka szakmai vezető

Gerencsér-Herendi Helga StrechMe alapító- és Dobsonyi Dorka szakmai vezető

Az előadások után rövid lazításként a rendezvény támogatója, a StrechMe keretében Herendi Helga alapító- és Dobsonyi Dorka szakmai vezető tartott lazító perceket. A résztvevők meglepődve, de lelkesen fogadták az átmozgás lehetőségét. A StrechMe kifejezetten irodai dolgozók számára fejlesztett ki irodai környezetben is végezhető, egészségmegőrző programot, amit rendszeres partnerségben vagy csapatépítők, vállalati napok, egészségnapok vagy tetszőleges együttműködési formában valósítanak meg.

A POPAI Awards ünnepélyes díjkiosztója helyezettjeit Kátai Ildikó főtitkár ismertette, a díjakat Csiby Ágnes elnök és Hermann Zsuzsanna vezetőségi tag adta át.

Világszínvonalban a magyar kreativitás

Megérkezett Magyarországra az első két szakmai arany felkiáltójel, a világbajnoki elismerést jelző, a nemzetközi POP iparágban is első helyen számon tartott győzelmi „serleg”. A tavalyi magyar Év Displaye 2023 győztesének a Shop! POPAI Global Awards nemzetek viadalán elnyert világbajnoki trófeáját, a „POP Oscarjaként” is számon tartott díjat és az oklevelet a Coke Creations 2 raklapos display nevezésért. a tervező és gyártó Trusted Implementation oldaláról Kovács Árpád sales manager, és a megbízó Coca-Cola HBC részéről pedig Harmati Tamás kereskedelmi marketing vezető vette át.

Shop! Global Awards átadása

POPAI Shop! Global Awards vlágbajnoki trófea átadása

Díjeső a 15. POP versenyen

A 15 éves hagyományokra visszatekintő magyar POPAI Awards POP versenyek történetében kiemelkedő volt az idei év. Nagy számban érkeztek pályamunkákat Tapolcára, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napjára, ahol szeptember 23-27. között tekinthették meg és zsűrizhették az érdeklődők a benevezett vásárláshelyi eszközöket. Idén a nagy méretű installációk és a Futball EB tematika dominálta a zsúfolásig megtelt termet. Közel 200-an zsűrizték és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket, ami rekord a verseny történetében.

A díjkiosztón hét kategóriában összesen 21 helyezett vehette át a trófeát és az oklevelet. Néhány kategóriában, így a legtöbb nevezéssel rendelkező „Nem tartós normál” szekcióban is több osztott helyezés hirdettek.

A Coca-Cola HBC Magyarország csapata összesen 6 díjat vitt haza. Az Unilever 4, a Peaktime/POS Services és a PICK 3, a DS Smith 2, a Digitálisreklám, Sole-Mizo, POS Solutions pedig 1 trófeát nyert el. Többen a megrendelővel vagy a gyártóval közösen vették át az elismerést, így a 3P Solutions és a Promission 4, a Displaygyár 3, a Hell, a SPAR és a Trusted Implementation 2, az Ati-Dekor, Coty, Heineken, MediLine, SilverLine pedig 1 trófeával lettek gazdagabbak.

15. magyar POPAI Awards POP verseny díjazottjai

A 15. magyar POPAI Awards POP verseny díjazottjai

Az Év Displaye 2024: Coke Creations Oreo display

Az Év Displaye 2024: Coke Creations Oreo display

A verseny történetében harmadszor (2018, 2023) történt meg, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós installáció” kategória első helyezettje lett. A „Coke Creations Oreo display” mind az „Eredetiség és innováció”, mind az „Összhatás és hatékonyság” szempontból a legmagasabb pontszámot kapta. A displayt egy új, limitált, csokis, Oreo keksz ízesítésű, alu dobozos Coca-Cola termék bevezetésének támogatására tervezték. A dinamikus alak, a világítással kiemelt Oreo keksz részek kialakításának célja a célközönség figyelmének megragadása és a különleges ízvilág kihangsúlyozása volt. Egyedi fekete-fehér szín és formavilág, a kampányhoz köthető dekor elemek és a digitális kijelzőn futó reklámfilm tette még különlegesebbé ezt a megjelenést.

A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnoki Shop! POPAI Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.

Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!

A helyezettek listája:

POPAI Awards Magyarország 2024

„Tartós installáció” kategória

1.Év Displaye és „Tartós installáció” kategória I. helyezett Coke Creations Oreo display Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

  1. Gösser Beer Spritz display POS Services Kft. (osztott első hely)
  2. Kinley Pink Torta Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
  3. Sunnywood Farmház installáció DS Smith Packaging Hungary Kft.

„Tartós normál” kategória

  1. Óriás szalámi beépített hűtővel Pick Szeged Zrt.
  2. PerfectMix Display Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
  3. PICK Karácsonyfa display Pick Szeged Zrt.
  4. Mignon sziget Sole-Mizo Zrt.

„Nem tartós normál” kategória

1 Domestos Foam termék alakú display Unilever Magyarország Kft.

  1. Dove zuhany display Unilever Magyarország Kft.
  2. Kutya-macska számlálós papírdisplay Peaktime Agency – POS Services Kft.
  3. COTY – Bourjois FSDU display POS Solutions Kft.
  4. SWISS Collagen display DS Smith Packaging Hungary Kft.

„Nem tartós installáció” kategória

  1. Domestos Foam installáció Unilever Magyarország Kft.
  2. Stadion – Foci EB stadion display Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
  3. UEFA Personal Care installáció Unilever Magyarország Kft.

„Kis méretű” kategória

  1. SPAR Növényi tej polczászló POS Services Kft.

„Kampány” kategória

  1. Fuzetea Hexa display és Kisbusz nyári promóció Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
  2. PICK X MLSZ körbejárható display Pick Szeged Zrt.

„Digitális” kategória

  1. KoKo Dairy Free polcél kijelzős display digitális kioszkkal Digitálisreklám.hu Kft
  2. Coke 300 ml – LED fal Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

Kapcsolódó cikkeink