A Flipkart mesterséges intelligenciával erősít
India legnagyobb online áruháza, a Flipkart megvásárolta a Liv.ai mesterséges intelligenciával foglalkozó start-up céget, mely olyan programot készített, amely beszédet alakít írott szöveggé, tíz, Indiában használatos nyelven. A vételárat nem árulták el.
A Liv.ai-t integrálni fogják a Flipkart hangtechnológiával foglalkozó részlegébe, amelyben a beszéddel irányítható vásárlási élményt fejlesztik. Az új technika ebben nagy segítséget nyújt, tekintve, hogy Indiában rengeteg nyelv és nyelvjárás van használatban.
A Flipkart nagy riválisa, az Amazon is a hangfelismerésen alapuló technológiában erősít, fő terméke az Alexa virtuális asszisztens.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az AI által generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >