A Flipkart mesterséges intelligenciával erősít
India legnagyobb online áruháza, a Flipkart megvásárolta a Liv.ai mesterséges intelligenciával foglalkozó start-up céget, mely olyan programot készített, amely beszédet alakít írott szöveggé, tíz, Indiában használatos nyelven. A vételárat nem árulták el.
A Liv.ai-t integrálni fogják a Flipkart hangtechnológiával foglalkozó részlegébe, amelyben a beszéddel irányítható vásárlási élményt fejlesztik. Az új technika ebben nagy segítséget nyújt, tekintve, hogy Indiában rengeteg nyelv és nyelvjárás van használatban.
A Flipkart nagy riválisa, az Amazon is a hangfelismerésen alapuló technológiában erősít, fő terméke az Alexa virtuális asszisztens.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázása
Fontos, hogy az agráriumban minél többen kihasználják a digitális technológia…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >