A fitt élethez vezető út egy BioTechUSA shakerrel is kezdődhet
Egy shaker, megannyi cél néven indított nemzetközi imázskampányt a BioTechUSA, melyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei sokoldalúak, használatuk támogatást nyújt a kiegyensúlyozott életmód elősegítésében. A cégcsoport egy BioTechUSA shaker szemszögéből, különböző sportokon és élethelyzeteken keresztül mutatja be: bármi is legyen a célunk a testünkkel, a BioTechUSA segít azt elérni.
Kampány a kiegyensúlyozott életmódért
A több mint 20 éves BioTechUSA küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás és a kiegyensúlyozott, aktív életmód örömét. Lifestyle brandként a “The Feeling of Success” mottóval azokhoz az átlagemberekhez szól, akiknek valamilyen céljuk van a testükkel. A vállalat egész októberben, 6 európai fókuszországára – Magyarország, Németország, Ausztria, Spanyolország, Franciaország és Szlovákia – kiterjedő, “Egy shaker, megannyi cél” elnevezésű kampányának célja, hogy az emberek felfedezzék termékei sokoldalúságát és használatukkal támogassa őket kiegyensúlyozott életmódjuk elősegítésében.
Főszerepben a sokszínűség
A kampány fő eleme egy 40 mp-es és három 15 mp-es reklámszpot, illetve a hozzá kapcsolódó kulcsvizuál. A vállalat az üzenetet a shakerek szemszögéből, különböző sportokon és élethelyzeteken keresztül mutatja be. Mindegy, hogy éppen mit csinálsz, hol vagy és milyen szituációban, úton vagy sportolás közben, bármi is legyen a célod a testeddel, a BioTechUSA termékei segítenek elérni azt. A reklámszpot Magyarország mellett további európai fókuszországokban fut a BioTechUSA weboldalán és social media felületein organikusan és hirdetésként, hírlevélben, az üzletek kivetítőin és a márkanagykövetek felületein. Az október 31-ig tartó kampány idehaza országszerte óriásplakát, épületháló és citylight támogatást kapott, továbbá megjelenik PR-ben és vállalati kommunikációban.
Termékek mindenkinek
A BioTechUSA termékeivel mindenki számára kínál megoldást, akinek fontos az egészséges és fitt életmód. A vállalat termékkínálata több mint 2000 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó alakformálásról, tömegnövelésről, fitt életmódról vagy egészségmegőrzésről. A cégcsoport saját üzemeiben és logisztikai központjában – több mint 80 000 nm alapterületen – gyártja és csomagolja termékei túlnyomó részét, többek között poros, kapszulás és tablettás termékeket, szeleteket és az egészséges életmódot támogató termékeket. Portfoliójában megtalálhatóak cukor- és laktózmentes termékek, de a gluténérzékenységgel élők, vagy a vegán életmódot folytatók is fellelhetik a számukra megfelelő terméket kínálatában. Évente 20 millió szeletet, 20 000 tonna port, 1 milliárd kapszulát és tablettát gyárt.
A kampányvideó itt tekinthető meg:
Bővebben a BioTechUSA-cégcsoportról
A magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő, sportruházat és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 45 webshoppal, 289 franchise üzlettel, 1800 munkavállalóval és 4500 partnerrel van jelen. A BioTechUSA-n túl a cégcsoporthoz további négy márka tartozik: az edzőtermi edzés iránt hosszú távon elkötelezettek márkája, a Scitec Nutrition, Magyarország több mint 20 éves étrendkiegészítő webáruháza, a Builder; az egyedi keverőpalackokat gyártó ShakerStore és a multibrand vitamin-webáruház, a VitaminShop. A vállalat folyamatosan fejleszti termékportfólióját, hogy az egyre színesebb vásárlói igényeknek maximálisan megfeleljen. Aktuális termékkínálata több mint 2000 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó fogyásról, izomtömeg-növelésről vagy teljes életmódváltásról. A vállalat aktív adományozási tevékenységet is folytat, mely során többek között egészségügyi dolgozókat, rászorulókat és nonprofit szervezeteket támogat.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >