A finnek mintegy 28%-a választja az „egészségtelenebb” élelmiszereket a magas árak miatt
A finn vásárlók mintegy 28%-a – köztük a gyermekes családok több mint egyharmada (36%) – a magasabb árak miatt a korábbinál egészségtelenebb élelmiszereket választ – derült ki a K Group legfrissebb, áprilisi K-Barométer felméréséből.
Ezzel szemben a megkérdezettek 16%-a mondta azt, hogy a magasabb árak miatt egészségesebben étkezik. A vásárlók több mint fele tért át saját bevallása szerint a megfizethetőbb alternatívák vásárlására.
A felmérésre válaszolók 64%-a állítja, hogy több kereskedelmi márkás terméket vásárol.
Ezen a helyzeten szeretne segíteni a K Group, melynek célja megkönnyíteni az egészségesebb és megfizethetőbb termékek választását az élelmiszerboltokban azáltal, hogy legalább 200 saját márkás termékén helyezi el a Sydänmerki (szív) logót.
A finn Heart Association által odaítélt szív szimbólum arra utal, hogy a termék a saját kategóriájában egészségesebb választásnak minősül.
A szív alakú logó használatának jogát eddig közel száz Pirkka termék kapta meg, és a logó már több mint 30 termék csomagolására fel is került.
A szív szimbólum 2024-ig a gyümölcspüréktől kezdve a salátaönteteken át a haltermékekig számos különböző terméken megjelenik.
A logó a csomagolás megújulásával együtt kerül a termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
AI segítségével készült kávékeverék Finnországban
Egy, a finn fővárosban működő kézműves pörkölőüzem olyan kávékeveréket dobott…
Tovább olvasom >60 millió eurót tervez beruházni finnországi sajtüzemébe a Valio
A Valio közlése szerint a beruházás célja a jelenlegi gyártóberendezés…
Tovább olvasom >Két gyártóüzemének bezárását fontolgatja a finn Valio
Helsinki és turkui üzemének bezárását, valamint a gyümölcslevek, növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >