A finnek mintegy 28%-a választja az „egészségtelenebb” élelmiszereket a magas árak miatt
A finn vásárlók mintegy 28%-a – köztük a gyermekes családok több mint egyharmada (36%) – a magasabb árak miatt a korábbinál egészségtelenebb élelmiszereket választ – derült ki a K Group legfrissebb, áprilisi K-Barométer felméréséből.
Ezzel szemben a megkérdezettek 16%-a mondta azt, hogy a magasabb árak miatt egészségesebben étkezik. A vásárlók több mint fele tért át saját bevallása szerint a megfizethetőbb alternatívák vásárlására.
A felmérésre válaszolók 64%-a állítja, hogy több kereskedelmi márkás terméket vásárol.
Ezen a helyzeten szeretne segíteni a K Group, melynek célja megkönnyíteni az egészségesebb és megfizethetőbb termékek választását az élelmiszerboltokban azáltal, hogy legalább 200 saját márkás termékén helyezi el a Sydänmerki (szív) logót.
A finn Heart Association által odaítélt szív szimbólum arra utal, hogy a termék a saját kategóriájában egészségesebb választásnak minősül.
A szív alakú logó használatának jogát eddig közel száz Pirkka termék kapta meg, és a logó már több mint 30 termék csomagolására fel is került.
A szív szimbólum 2024-ig a gyümölcspüréktől kezdve a salátaönteteken át a haltermékekig számos különböző terméken megjelenik.
A logó a csomagolás megújulásával együtt kerül a termékekre.
Kapcsolódó cikkeink
Kék bolygó: A talajmegújító gazdálkodással egészségesebb élelmiszerhez juthat a fogyasztó
A talajmegújító mezőgazdaság, a no-till technológia alkalmazása nem csak a…
Tovább olvasom >Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >Európában in-store pékségeit is bevonja hűségprogramjába a Lidl
A Lidl az üzletekben található pékségeit használva igyekszik a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >