A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be, amelynek célja, hogy a tudatosabb és értékvezéreltebb alkoholfogyasztás felé vezető kulturális változást kihasználva kapcsolatba lépjen a fiatal felnőtt közönséggel Magyarországon.
A The Future Laboratory trendmegállapításaiból inspirálódva, miszerint a fiatalabb generáció az „elfoglaltság kultuszának” ellenszereként egyre inkább vágyik saját idejére és terére, hogy kényszer nélkül élvezhesse az élvezeteket, a kampányhoz kapcsolódó „It’s Sooooooooo Fine” szlogent úgy fejlesztették ki, hogy kettős jelentéssel bírjon. Egyszerre ünnepli azt, hogy a Finlandia miként segít megélni ezeket a könnyed élvezeteket, valamint az ital egyedi karakterét, hiszen a Finlandia egy olyan vodka, amit a finn „Éjféli Nap” tett selymessé és könnyű lecsengésűvé.
A DDB Paris reklámügynökséggel együttműködve kifejlesztett kampány egy melegséggel, színekkel és karakterrel teli világot jelenít meg, amelynek középpontjában az élvezetek állnak.
A Finlandia és a DDB Paris az Emmy-díjas rendezőt és a Gucci kiemelkedő kreatív együttműködő partnerét, Max Siedentopfot hívta meg, hogy kreatív varázslatát egyedi humorral fűszerezve keltse életre.
A kreatív megvalósításban egy sor furcsa és meglepő karakter élvezi a vodka sokoldalúságát (nem a megszokott módon egy klubban vagy bárban). A Finlandia egy olyan világba invitálja őket, ahol nincsenek rossz vagy kellemetlen szokások, élvezetek, az élmények útjában csak a társaság állhat. A márka arra ösztönzi a közönséget, hogy a maguk egyedi módján faragják ki az öröm pillanatait.
A Finlandia 360 fokos marketingkampánya április 28-tól élesedett Magyarországon TV, OOH, digitális, közösségi média, valamint on/off trade csatornákon. Az új kampányt május 21-én leplezték le a sajtó és az influencer közösség válogatott képviselői előtt a budai Oh My Green Villában szervezett márkaeseményen. A globális marketingkampány összesen 22 országban indul el különböző csatornákon, az év hátralévő részében pedig más piacokra is kiterjesztik a megvalósítást.
A kizárólag Finnországban gyártott Finlandia a tíz vezető Standard+ vodkamárka közé tartozik globálisan. Ez a kategória egy piaci szegmens a vodkák világán belül, amely a belépő szintű és a prémium kategóriák között helyezkedik el. Magyarországon a márka az összesen 5,87 milliárd forint értéket képviselő prémium vodka piacon van jelen, ahol vezető szerepet tölt be.
A kampány indulását kommentálva Olena Klymenchuk, a Finlandia globális marketingigazgatója elmondta:
„A Finlandia egy hosszú múltra visszatekintő vodka, amely megingathatatlan elkötelezettséget mutat a minőség iránt. Célunk, hogy emeljük a Finlandia prémium imázsát, és erősebb, érzelmesebb kapcsolatot alakítsunk ki a már legálisan alkoholt fogyaszthatók következő generációjával. Tudjuk, hogy a fiatal felnőttek az élvezetek és a közös élmények pillanataira vágynak, és ennek része lehet a Finlandia vodka kivételes íze, mint tökéletes ital a legkülönbözőbb alkalmakra – beleértve a barátokkal való alkalmi összejöveteleket egy bárban, vagy a tökéletes otthoni tálalást.”
„Egy friss, izgalmas új márkaötletet hozunk, amely univerzális vonzerővel bír, és szilárdan elhelyezi a Finlandiát a kortárs kulturális korszellemben. Amellett, hogy továbbra is büszkék vagyunk a márka finn gyökereire, valamint a Finlandia vodka folyamatos és egyenletesen magas minőségére, a mostani kampány egy friss és autentikus hangot ad a márkának.”
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >33 milliárd forint maradt a MOHU-nál a visszaváltatlan palackok után – de nem profitálhatnak belőle
A 2024-es év első felében közel 33 milliárd forint bevétele…
Tovább olvasom >