A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be, amelynek célja, hogy a tudatosabb és értékvezéreltebb alkoholfogyasztás felé vezető kulturális változást kihasználva kapcsolatba lépjen a fiatal felnőtt közönséggel Magyarországon.
A The Future Laboratory trendmegállapításaiból inspirálódva, miszerint a fiatalabb generáció az „elfoglaltság kultuszának” ellenszereként egyre inkább vágyik saját idejére és terére, hogy kényszer nélkül élvezhesse az élvezeteket, a kampányhoz kapcsolódó „It’s Sooooooooo Fine” szlogent úgy fejlesztették ki, hogy kettős jelentéssel bírjon. Egyszerre ünnepli azt, hogy a Finlandia miként segít megélni ezeket a könnyed élvezeteket, valamint az ital egyedi karakterét, hiszen a Finlandia egy olyan vodka, amit a finn „Éjféli Nap” tett selymessé és könnyű lecsengésűvé.
A DDB Paris reklámügynökséggel együttműködve kifejlesztett kampány egy melegséggel, színekkel és karakterrel teli világot jelenít meg, amelynek középpontjában az élvezetek állnak.
A Finlandia és a DDB Paris az Emmy-díjas rendezőt és a Gucci kiemelkedő kreatív együttműködő partnerét, Max Siedentopfot hívta meg, hogy kreatív varázslatát egyedi humorral fűszerezve keltse életre.
A kreatív megvalósításban egy sor furcsa és meglepő karakter élvezi a vodka sokoldalúságát (nem a megszokott módon egy klubban vagy bárban). A Finlandia egy olyan világba invitálja őket, ahol nincsenek rossz vagy kellemetlen szokások, élvezetek, az élmények útjában csak a társaság állhat. A márka arra ösztönzi a közönséget, hogy a maguk egyedi módján faragják ki az öröm pillanatait.
A Finlandia 360 fokos marketingkampánya április 28-tól élesedett Magyarországon TV, OOH, digitális, közösségi média, valamint on/off trade csatornákon. Az új kampányt május 21-én leplezték le a sajtó és az influencer közösség válogatott képviselői előtt a budai Oh My Green Villában szervezett márkaeseményen. A globális marketingkampány összesen 22 országban indul el különböző csatornákon, az év hátralévő részében pedig más piacokra is kiterjesztik a megvalósítást.
A kizárólag Finnországban gyártott Finlandia a tíz vezető Standard+ vodkamárka közé tartozik globálisan. Ez a kategória egy piaci szegmens a vodkák világán belül, amely a belépő szintű és a prémium kategóriák között helyezkedik el. Magyarországon a márka az összesen 5,87 milliárd forint értéket képviselő prémium vodka piacon van jelen, ahol vezető szerepet tölt be.
A kampány indulását kommentálva Olena Klymenchuk, a Finlandia globális marketingigazgatója elmondta:
„A Finlandia egy hosszú múltra visszatekintő vodka, amely megingathatatlan elkötelezettséget mutat a minőség iránt. Célunk, hogy emeljük a Finlandia prémium imázsát, és erősebb, érzelmesebb kapcsolatot alakítsunk ki a már legálisan alkoholt fogyaszthatók következő generációjával. Tudjuk, hogy a fiatal felnőttek az élvezetek és a közös élmények pillanataira vágynak, és ennek része lehet a Finlandia vodka kivételes íze, mint tökéletes ital a legkülönbözőbb alkalmakra – beleértve a barátokkal való alkalmi összejöveteleket egy bárban, vagy a tökéletes otthoni tálalást.”
„Egy friss, izgalmas új márkaötletet hozunk, amely univerzális vonzerővel bír, és szilárdan elhelyezi a Finlandiát a kortárs kulturális korszellemben. Amellett, hogy továbbra is büszkék vagyunk a márka finn gyökereire, valamint a Finlandia vodka folyamatos és egyenletesen magas minőségére, a mostani kampány egy friss és autentikus hangot ad a márkának.”
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőért kampányol a SPAR Szlovéniában
„Ami körbejár, az összeköt” címmel indított új kampányt a SPAR…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztéium
Magyarországon a kereskedelmi beruházások több, mint 10 százalékkal visszaestek, a…
Tovább olvasom >