A fine dining reklámja
Feltehetően mindent előre megtárgyaltak ügyvédeikkel a New York-i Maloney & Porcelli étterem tulajdonosai, amikor honlapjukon bevezették új „szolgáltatásukat”, melyet a recesszióval magyaráznak. Pontosabban arra hivatkoznak, hogy a mai gazdasági helyzetben a cégeknél sokkal szigorúbban ellenőrzik a reprezentációs számlákat, mint régen. És mivel a Maloney & Porcelli nem egy olcsó hely, nem minden főnök örül az innen származó számláknak. A vendégeknek csak be kell írni számlájuk végösszegét az étterem honlapján a megfelelő helyre, és egy egyszerű program pár pillanat alatt több másik, könnyebben elszámolható számlát kreál ugyanabban az értékben könyvekről, irodaszerekről és hasonlókról – ezek egy lapon kinyomtatva olyan hatást keltenek, mintha zsebben, tárcában jó darabig őrzött blokkokat fénymásoltak volna egymás mellé.
De vissza az ügyvédekhez: sokkal valószínűbb, hogy a lehetséges jogi következményekről inkább az étterem marketingesei tárgyalhattak velük, hiszen minden bizonnyal csak egy jó reklámpoénról van szó, aminek semmi köze az étterem vendégeihez, már csak azért sem, mert az álszámlákat bárki letöltheti a www.expenseasteak.com-ról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >