A fine dining reklámja
Feltehetően mindent előre megtárgyaltak ügyvédeikkel a New York-i Maloney & Porcelli étterem tulajdonosai, amikor honlapjukon bevezették új „szolgáltatásukat”, melyet a recesszióval magyaráznak. Pontosabban arra hivatkoznak, hogy a mai gazdasági helyzetben a cégeknél sokkal szigorúbban ellenőrzik a reprezentációs számlákat, mint régen. És mivel a Maloney & Porcelli nem egy olcsó hely, nem minden főnök örül az innen származó számláknak. A vendégeknek csak be kell írni számlájuk végösszegét az étterem honlapján a megfelelő helyre, és egy egyszerű program pár pillanat alatt több másik, könnyebben elszámolható számlát kreál ugyanabban az értékben könyvekről, irodaszerekről és hasonlókról – ezek egy lapon kinyomtatva olyan hatást keltenek, mintha zsebben, tárcában jó darabig őrzött blokkokat fénymásoltak volna egymás mellé.
De vissza az ügyvédekhez: sokkal valószínűbb, hogy a lehetséges jogi következményekről inkább az étterem marketingesei tárgyalhattak velük, hiszen minden bizonnyal csak egy jó reklámpoénról van szó, aminek semmi köze az étterem vendégeihez, már csak azért sem, mert az álszámlákat bárki letöltheti a www.expenseasteak.com-ról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >Stabilan tartja magát a SZÉP-kártya – még ha nem is a Balatonnál
Bár kissé csökkent a népszerűsége, a SZÉP-kártya továbbra is a…
Tovább olvasom >Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >