A fine dining reklámja
Feltehetően mindent előre megtárgyaltak ügyvédeikkel a New York-i Maloney & Porcelli étterem tulajdonosai, amikor honlapjukon bevezették új „szolgáltatásukat”, melyet a recesszióval magyaráznak. Pontosabban arra hivatkoznak, hogy a mai gazdasági helyzetben a cégeknél sokkal szigorúbban ellenőrzik a reprezentációs számlákat, mint régen. És mivel a Maloney & Porcelli nem egy olcsó hely, nem minden főnök örül az innen származó számláknak. A vendégeknek csak be kell írni számlájuk végösszegét az étterem honlapján a megfelelő helyre, és egy egyszerű program pár pillanat alatt több másik, könnyebben elszámolható számlát kreál ugyanabban az értékben könyvekről, irodaszerekről és hasonlókról – ezek egy lapon kinyomtatva olyan hatást keltenek, mintha zsebben, tárcában jó darabig őrzött blokkokat fénymásoltak volna egymás mellé.
De vissza az ügyvédekhez: sokkal valószínűbb, hogy a lehetséges jogi következményekről inkább az étterem marketingesei tárgyalhattak velük, hiszen minden bizonnyal csak egy jó reklámpoénról van szó, aminek semmi köze az étterem vendégeihez, már csak azért sem, mert az álszámlákat bárki letöltheti a www.expenseasteak.com-ról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >