A FIFA és a Visa meghosszabbította globális együttműködését
A FIFA örömmel jelenti be, hogy a digitális fizetések terén világelső Visa (NYSE: V) meghosszabbította hivatalos FIFA-partnerségét. A megújított, 2026-ig szóló megállapodás lehetővé teszi, hogy a Visa és a FIFA elősegítse a labdarúgás fejlődését, valamint támogassa a sportolókat, szurkolókat és ügyfeleket az ifjúsági, strandfoci- és FIFAe-rendezvények izgalmas programján keresztül. Az együttműködés csúcspontja a FIFA történetének eddigi legnagyobb labdarúgó-világbajnoksága 2026-ban.
Gianni Infantino, a FIFA elnöke így nyilatkozott:
„A FIFA örömmel folytatja partnerségét a Visával, amely egy nagyon inspiráló jövőbe mutat. A Visa megingathatatlan elkötelezettsége a szurkolói élmény javítása iránt, valamint a fizetési technológiával kapcsolatos innovatív megközelítésük összhangban van a FIFA azon elképzelésével, hogy a labdarúgás valóban globális és mindenki számára elérhető legyen. Alig várjuk, hogy kivételes pillanatokat szerezhessünk a szurkolóknak világszerte.”
A Visa továbbra is a FIFA hivatalos fizetéstechnológiai partnere marad világszerte, gördülékeny és biztonságos fizetési élményt nyújt majd a FIFA lelkes szurkolóinak a versenyek helyszínein. A Visa kártyabirtokosokra exkluzív élmények várnak, valamint a kulisszák mögé is beleshetnek a FIFA-tornákon; részt vehetnek a csak nekik szóló jegyelővételi eseményeken, továbbá a FIFA üzletekben és online a FIFAstore.com oldalon megrendezett innovatív promóciókban a partnerség teljes időtartama alatt.
„A FIFA-val kötött szövetségünk hatalmas előnyökkel jár a márkánk, ügyfeleink és a kártyabirtokosok számára”
– mondta Oliver Jenkyn, a Visa globális piacokért felelős csoportjának elnöke.
„Izgatottan várjuk, hogy folytassuk hosszú távú partnerségünket, és a világ egyik legnépszerűbb sporteseményén zökkenőmentes fizetési élményt nyújtsunk.”
A Visa digitális szurkolói élményre fókuszáló tanulmányának tapasztalataira építve a Visa és a FIFA együtt dolgozik a valaha volt legnagyobb FIFA világbajnokság és más FIFA-tornák szurkolói élményének további javításáért.
Romy Gai, a FIFA üzleti igazgatója elmondta:
„Több mint 40 FIFA-rendezvényen, köztük a legutóbbi katari FIFA-világbajnokságon és a tavalyi, rekordot jelentő ausztráliai és új-zélandi FIFA női világbajnokságon a Visa jelentős szerepet játszott a fizetési élmény javításában. Miközben a szurkolói élmény óriásit fejlődött a 16 éves partnerség alatt, a FIFA és a Visa a 2026-os FIFA-világbajnokságra egy modernizált digitális, személyre szabott és gördülékeny kereskedelmi élmény megvalósítását tűzte ki célul.”
Frank Cooper, a Visa marketingért felelős globális vezetője hozzátette:
„A FIFA-val való együttműködés során a Visa egyik elsődleges célja, hogy gazdagítsa a szurkolók és a sportolók élményeit. A 26. FIFA világbajnokság egyedülálló lehetőség a Visa számára, hogy elérje ezt a célt. Bár a versenysportot szórakoztatásnak tekintik, ez egyben virágzó üzlet is. Ez lehetővé teszi a Visa számára, hogy a kultúra és a kereskedelem metszéspontjában működjön közre, és teljesítse a kártyabirtokosok elvárásait, akár a nappalijukban, akár a lelátókról szurkolnak.”
A világbajnoksággal kapcsolatos további információkért látogasson el a FIFA weboldalra. Ha többet szeretne megtudni arról, hogyan segítik a Visa megoldásai a szurkolói élményt, látogasson el a Visa.hu weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >