A fiatalokat veszi célba az Adidas
Az Adidas új termékkel célozza meg a fiatal, 12-19 év közötti korosztályt, Neo márkájú termékeitől 2015-re már több mint 1 milliárd eurós bevételt remél.
A Neo olyan piacon jelenik meg, amely az Adidas becslései szerint az évtized közepéig 125 milliárd euróra bővül, és így nagyjából kétszer akkora lesz, mint a sportszerek piaca.
A Neo az Adidas új stratégiájába illeszkedik, amelynek célja, hogy 2015-re a jelenlegi 11-ről 17 milliárd euróra növeljék a bevételt. Ehhez járulhat hozzá az Adidas divatüzletága, amely már most is négy márkát -Y3, Silver, Originals, Porsche Design – futtat, amelyek révén a tervek szerint 2015-ben a konszern teljes bevételének bő ötödét, évi 3,7 milliárd eurót ér majd el.
Pár napja pedig a cég vezérigazgatója, Herbert Hainer úgy nyilatkozott a vállalat főhadiszállásán, hogy 2015-ig 50%-os árbevétel növekedés szeretne elérni a cég, mellyel 2015-re már 17 milliárd euró lenne az árbevételük. Profit szinten azonban ennél még dinamikusabb növekedéssel számol a vezető. A hosszú távú tervek kapcsán pedig egyértelműsítette a nyilvánvaló célt. Le szeretné taszítani a fő vetélytárs amerikai Nike-t a sportszergyártók dobogójának a tetejéről – írja a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >