A fiatalokat veszi célba az Adidas
Az Adidas új termékkel célozza meg a fiatal, 12-19 év közötti korosztályt, Neo márkájú termékeitől 2015-re már több mint 1 milliárd eurós bevételt remél.
A Neo olyan piacon jelenik meg, amely az Adidas becslései szerint az évtized közepéig 125 milliárd euróra bővül, és így nagyjából kétszer akkora lesz, mint a sportszerek piaca.
A Neo az Adidas új stratégiájába illeszkedik, amelynek célja, hogy 2015-re a jelenlegi 11-ről 17 milliárd euróra növeljék a bevételt. Ehhez járulhat hozzá az Adidas divatüzletága, amely már most is négy márkát -Y3, Silver, Originals, Porsche Design – futtat, amelyek révén a tervek szerint 2015-ben a konszern teljes bevételének bő ötödét, évi 3,7 milliárd eurót ér majd el.
Pár napja pedig a cég vezérigazgatója, Herbert Hainer úgy nyilatkozott a vállalat főhadiszállásán, hogy 2015-ig 50%-os árbevétel növekedés szeretne elérni a cég, mellyel 2015-re már 17 milliárd euró lenne az árbevételük. Profit szinten azonban ennél még dinamikusabb növekedéssel számol a vezető. A hosszú távú tervek kapcsán pedig egyértelműsítette a nyilvánvaló célt. Le szeretné taszítani a fő vetélytárs amerikai Nike-t a sportszergyártók dobogójának a tetejéről – írja a Portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Hazai termékek elismerését segíti a minőségrendszerekhez történő csatlakozás
A vásárlók bizalmának növelésén túl piaci előnyökkel is jár a…
Tovább olvasom >Enyhe növekedés a lízingpiacon
A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a…
Tovább olvasom >