A fiatalok ritkán vásárolnak célirányosan
A vásárlók 70 százaléka alig vagy egyáltalán nincs tisztában fogyasztói jogaival. A legnagyobb fokú bizonytalanság a jótállás és a szavatosság kérdésében mutatkozik.
A kirakat.hu és a Szonda Ipsos
közös felméréséből kiderült,
hogy a magyar TVI (Tudatos Vásárlói Index) a hét
fokozatú skálán csupán 4,55 pontot ért
el, ami azt jelenti a hazai fogyasztók közepesen
tudatosak.
A leginkább a 30 év
feletti, magas társadalmi státusú, interneten
tájékozódó, városi nőket jellemzi
a tudatos termékválasztás, míg meglepő
módon kevésbé jellemző a célirányos
vásárlás a 18-29 éves fiatalokra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >