A Ferrero jó hírnévnek örvend
A Reputation Institute által készített top100-as lista alapján a Ferrero örvend a legjobb hírnévnek az élelmiszer-ipari cégek körében. A teljes listán a cég a 18. – a legmegbízhatóbb vállalatnak a Rolexet választották a vevők.
Az FMCG-szektor szereplői közül számos cég kimagaslóan szerepelt: a Nestlé a 22., a Kellogg’s a 35., a Danone a 42. helyen zárt a bizalmi listán. Az italos cégek közül a Heineken a 76. a PepsiCo a 95. helyen szerepel.
A Reputation Institute „Global RepTrak” című 100-as listája a világ legnagyobb éves felmérésének eredménye. A felmérést 15 országban 240 ezer vélemény feldolgozásával készítik el. A tanulmány a közvélemény viszonyát méri a nagy cégek termékeihez, szolgáltatásaihoz, munkakörnyezetéhez, teljesítményéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >