A Ferrero jó hírnévnek örvend
A Reputation Institute által készített top100-as lista alapján a Ferrero örvend a legjobb hírnévnek az élelmiszer-ipari cégek körében. A teljes listán a cég a 18. – a legmegbízhatóbb vállalatnak a Rolexet választották a vevők.
Az FMCG-szektor szereplői közül számos cég kimagaslóan szerepelt: a Nestlé a 22., a Kellogg’s a 35., a Danone a 42. helyen zárt a bizalmi listán. Az italos cégek közül a Heineken a 76. a PepsiCo a 95. helyen szerepel.
A Reputation Institute „Global RepTrak” című 100-as listája a világ legnagyobb éves felmérésének eredménye. A felmérést 15 országban 240 ezer vélemény feldolgozásával készítik el. A tanulmány a közvélemény viszonyát méri a nagy cégek termékeihez, szolgáltatásaihoz, munkakörnyezetéhez, teljesítményéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >