A Ferrero jó hírnévnek örvend
A Reputation Institute által készített top100-as lista alapján a Ferrero örvend a legjobb hírnévnek az élelmiszer-ipari cégek körében. A teljes listán a cég a 18. – a legmegbízhatóbb vállalatnak a Rolexet választották a vevők.
Az FMCG-szektor szereplői közül számos cég kimagaslóan szerepelt: a Nestlé a 22., a Kellogg’s a 35., a Danone a 42. helyen zárt a bizalmi listán. Az italos cégek közül a Heineken a 76. a PepsiCo a 95. helyen szerepel.
A Reputation Institute „Global RepTrak” című 100-as listája a világ legnagyobb éves felmérésének eredménye. A felmérést 15 országban 240 ezer vélemény feldolgozásával készítik el. A tanulmány a közvélemény viszonyát méri a nagy cégek termékeihez, szolgáltatásaihoz, munkakörnyezetéhez, teljesítményéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >