Farmec: az arckrémekre nő az igény
A Farmec kozmetikai cég megbízásából az NRC ötszáz nőt kérdezett meg arról, mit változtatna meg párjával kapcsolatban. A válaszadók 20%-a nyilatkozta azt, hogy örülne, ha partnere az új évben jobban ápolná körmeit, 25%-a pedig szeretné, ha a hajápolásra fordítana nagyobb figyelmet.
A magyar nők kívánságlistájának első három helyére a sport, a pihenés és az arcápolás került: a nők 50%-a egy jobban karbantartott férfitestnek örülne 2012-ben, 46% szerint partnerére ráférne valamivel több pihenés, 42% pedig úgy gondolja, hogy többet kellene törődnie az arcbőrének ápolásával. „A kiegyensúlyozott párkapcsolathoz és az igényes megjelenéshez mindhárom hozzátartozik” – emeli ki az eredmények kapcsán Fülőp Enikő, a Farmec magyarországi értékesítési igazgatója. A szakember szerint az arckrémek használata már nem csupán a nők előjoga, a téma fontosságát pedig jól mutatja, hogy ez a kérés több nő (42%) kívánságlistáján szerepel, mint az, hogy a partnere többet adjon az öltözködésre (41%).
A kutatást 2012 novemberében az NRC végezte online kérdőíves felmérés segítségével. Az eredmények a 18–49 éves lakosságra reprezentatívak nem, korcsoport, végzettség és lakóhelytípus jellemzők alapján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >