A Ferencváros „nyerte” a „Sörözz a csapatodért” kampányt
Csaknem 42 millió forinttal támogatta – elsősorban – a labdarúgást, közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat a Borsodi Sörgyár a március 1-től május 15-ig tartó „Sörözz a csapatodért” kampányával.
A cég alapból 35 millió forintot utalt át az akcióban résztvevő együtteseknek, ezen felül pedig a drukkerek minden üveges vagy dobozos sör vásárlása után beküldhették a kupakban, vagy a nyitófülön lévő sorszámot, s dönthettek arról, melyik gárdának adják a palackonkénti tízforintos támogatási összeget. A szurkolók így összesen 6 861 160 forintot gyűjtöttek kedvenc klubjaiknak.
A csapatok közötti „különversenyt” a Ferencváros nyerte meg, amely a drukkerei „aktivitásának” köszönhetően 1 324 920 forintot kapott. Az erről szóló jelképes csekket a péntek délutáni edzés előtt az Albert Stadionban adta át a Borsodi Sörgyár képviselője. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >