A Ferencváros „nyerte” a „Sörözz a csapatodért” kampányt
Csaknem 42 millió forinttal támogatta – elsősorban – a labdarúgást, közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat a Borsodi Sörgyár a március 1-től május 15-ig tartó „Sörözz a csapatodért” kampányával.
A cég alapból 35 millió forintot utalt át az akcióban résztvevő együtteseknek, ezen felül pedig a drukkerek minden üveges vagy dobozos sör vásárlása után beküldhették a kupakban, vagy a nyitófülön lévő sorszámot, s dönthettek arról, melyik gárdának adják a palackonkénti tízforintos támogatási összeget. A szurkolók így összesen 6 861 160 forintot gyűjtöttek kedvenc klubjaiknak.
A csapatok közötti „különversenyt” a Ferencváros nyerte meg, amely a drukkerei „aktivitásának” köszönhetően 1 324 920 forintot kapott. Az erről szóló jelképes csekket a péntek délutáni edzés előtt az Albert Stadionban adta át a Borsodi Sörgyár képviselője. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >