A Ferencváros „nyerte” a „Sörözz a csapatodért” kampányt
Csaknem 42 millió forinttal támogatta – elsősorban – a labdarúgást, közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat a Borsodi Sörgyár a március 1-től május 15-ig tartó „Sörözz a csapatodért” kampányával.
A cég alapból 35 millió forintot utalt át az akcióban résztvevő együtteseknek, ezen felül pedig a drukkerek minden üveges vagy dobozos sör vásárlása után beküldhették a kupakban, vagy a nyitófülön lévő sorszámot, s dönthettek arról, melyik gárdának adják a palackonkénti tízforintos támogatási összeget. A szurkolók így összesen 6 861 160 forintot gyűjtöttek kedvenc klubjaiknak.
A csapatok közötti „különversenyt” a Ferencváros nyerte meg, amely a drukkerei „aktivitásának” köszönhetően 1 324 920 forintot kapott. Az erről szóló jelképes csekket a péntek délutáni edzés előtt az Albert Stadionban adta át a Borsodi Sörgyár képviselője. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >