A Fenthol & Sandtmann GmbH elnyerte a Porsche által odaítélt logisztikai díjat
A Fenthol & Sandtmann vállalat, amely többek között autóipari vállalatok számára kínálja a legmagasabb minőségű szállítási szolgáltatásait megkapta a „Porsche Szolgáltatói Díj 2012” elnevezésű elismerést. A díjat ünnepélyes ceremónia keretében július 12-én, a stuttgarti Porsche Múzeumban adták át.
A Porsche a szolgáltató vállalatokat évente díjazza szolgáltatói díjjal. 2012-ben a vállalatnak dolgozó mintegy 300 beszállító közül mindössze tíz részesült a megtiszteltetésben.
„A logisztikai szolgáltatók részére kiosztott egyetlen díjat a Fenthol & Sandtmann GmbH kapta. Természetesen nagy boldogsággal tölt el minket a díj elnyerése és ezáltal még nagyobb a motivációnk a folyamatok és a minőség további fejlesztésére. Az elismerés elsősorban a gyár számára újonnan bevezetett megoldásoknak köszönhető, amelyek a termelés során felhasznált anyagok beszerzésének még nagyobb gyakoriságát garantálják. Ez a módszer lehetővé teszi a napi begyűjtést és kiszállítást a lipcsei Porsche üzem részére, valamint a 370 beszállító vállalat üres rakodóeszközökkel történő ellátását. Ez a projekt, amely a Porsche, a beszállító, és a logisztikai szolgáltató közötti, teljes körűen automatizált, internetalapú kommunikáció mellett a logisztikai szolgáltatások felügyeletét is magában foglalja, modern trendet teremt a logisztikai szolgáltatásokat kínálók piacán” – mondta Carsten Ehrig, a Fenthol & Sandtmann ügyvezető igazgatója.
Az autóipari ágazat nagy igényeket támasztó iparág, és a logisztikai szolgáltatók megfelelő együttműködése létfontosságú a vállalatok versenyképessége szempontjából.
„A Raben Group számos iparágban jelenlévő vállalatok számára kínálja átfogó logisztikai szolgáltatásait, amelyek közül az autóipari ágazat kiemelkedően fontos. Nagy megtiszteltetés számunkra a fenti díj elnyerése.” – nyilatkozott Ewald Raben, a Raben Group vezérigazgatója.
A Fenthol & Sandtmann vállalat további előrelépést vár. Elsődleges célként a vevői elégedettség lehető legmagasabb szintjének elérését tűzték ki és az év logisztikai szolgáltatója díj elnyerése kiváló bizonyítéka annak, hogy a vállalat tevékenysége jó úton halad.
„Szeretnék köszönetet mondani valamennyi munkatársunknak, hiszen ez mindannyiunk közös sikere.” – tette hozzá Carsten Ehrig.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >