A Fenthol & Sandtmann GmbH elnyerte a Porsche által odaítélt logisztikai díjat

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 08. 02. 10:28

A Fenthol & Sandtmann vállalat, amely többek között autóipari vállalatok számára kínálja a legmagasabb minőségű szállítási szolgáltatásait megkapta a „Porsche Szolgáltatói Díj 2012” elnevezésű elismerést. A díjat ünnepélyes ceremónia keretében július 12-én, a stuttgarti Porsche Múzeumban adták át.

A Porsche a szolgáltató vállalatokat évente díjazza szolgáltatói díjjal. 2012-ben a vállalatnak dolgozó mintegy 300 beszállító közül mindössze tíz részesült a megtiszteltetésben.

„A logisztikai szolgáltatók részére kiosztott egyetlen díjat a Fenthol & Sandtmann GmbH kapta. Természetesen nagy boldogsággal tölt el minket a díj elnyerése és ezáltal még nagyobb a motivációnk a folyamatok és a minőség további fejlesztésére. Az elismerés elsősorban a gyár számára újonnan bevezetett megoldásoknak köszönhető, amelyek a termelés során felhasznált anyagok beszerzésének még nagyobb gyakoriságát garantálják. Ez a módszer lehetővé teszi a napi begyűjtést és kiszállítást a lipcsei Porsche üzem részére, valamint a 370 beszállító vállalat üres rakodóeszközökkel történő ellátását. Ez a projekt, amely a Porsche, a beszállító, és a logisztikai szolgáltató közötti, teljes körűen automatizált, internetalapú kommunikáció mellett a logisztikai szolgáltatások felügyeletét is magában foglalja, modern trendet teremt a logisztikai szolgáltatásokat kínálók piacán” – mondta Carsten Ehrig, a Fenthol & Sandtmann ügyvezető igazgatója.
Az autóipari ágazat nagy igényeket támasztó iparág, és a logisztikai szolgáltatók megfelelő együttműködése létfontosságú a vállalatok versenyképessége szempontjából.

„A Raben Group számos iparágban jelenlévő vállalatok számára kínálja átfogó logisztikai szolgáltatásait, amelyek közül az autóipari ágazat kiemelkedően fontos. Nagy megtiszteltetés számunkra a fenti díj elnyerése.” – nyilatkozott Ewald Raben, a Raben Group vezérigazgatója.
A Fenthol & Sandtmann vállalat további előrelépést vár. Elsődleges célként a vevői elégedettség lehető legmagasabb szintjének elérését tűzték ki és az év logisztikai szolgáltatója díj elnyerése kiváló bizonyítéka annak, hogy a vállalat tevékenysége jó úton halad.
„Szeretnék köszönetet mondani valamennyi munkatársunknak, hiszen ez mindannyiunk közös sikere.” – tette hozzá Carsten Ehrig.

Kapcsolódó cikkeink