A fenntarthatóságot, az áruházakat és a hazai termékek gazdag kínálatát is díjazták az Auchannál
Az elmúlt héten a kereskedelmi szektor egyik legrangosabb szakmai rendezvényén, a Trade magazin által megrendezett Business Days-en számos szakmai díjjal jutalmazták az Auchan Magyarországot. A hat díjból kettő az áruházlánc folyamatosan és következetesen végrehajtott fenntarthatósági lépéseit ismerte el, három az áruházakat – köztük a budaörsi hipermarketet – jutalmazta, a hazai termékek népszerűsítéséért és értékesítéséért pedig a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj ezüst fokozatát kapta meg a vállalat.

Fontos a fenntarthatóság
Az Auchan társadalmi felelősségvállalásának egyik stratégiai ága a fenntarthatóság, amit több területen is érvényesít. Ez a szemlélet hatja át a kínálat és csomagolás kialakítását, az áruházak működését, a beszállítói együttműködéseket, sőt a CSR és HR politikát is. Az elmúlt időszakban minden téren egymásra épülő fenntarthatósági lépéseket tett az Auchan Magyarország, melyeket a Trade magazin Fenntarthatóság Szimbóluma 2021 versenyén a vállalati kategóriában díjaztak. Ezzel a díjjal jutalmazták többek között a vállalat azon erőfeszítéseit, amelyek az egyszer használatos műanyagok kivonását, illetve használatuk visszaszorítását célozták alternatív csomagolóeszközökkel. Az elismerés a vállalat karbonlábnyomának csökkentésének is szólt, amit elsősorban a működés fenntarthatóbbá tételével – ledesítéssel, a hűtőberendezések cseréjével – érdemeltek ki. Termékkategóriában pedig a ma már ikonikusnak számító Auchan karton bevásárlódobozt jutalmazták a Fenntarthatóság Szimbóluma 2021 díjjal, amit 2019 végén elsőként vezettek be a hazai piacon. A praktikus és környezetbarát bevásárlódoboz nemcsak többször használatos, hanem szállításra, sőt a dizájnnak köszönhetően otthoni tárolásra is alkalmas.
A fenntarthatóság mellett a kereskedői professzionalizmusért is díjakat kapott a vállalat. A StarStore – Év kereskedője versenyen az Év Hipermarketüzletének a budaörsi Auchant hirdették ki, és ez az áruház lett az egész mezőnyben pontazonossággal az egyik abszolút fődíjas is (Store of the Year). Az Év Hipermarket Üzletlánca díjat pedig az Auchan Magyarországnak ítélték oda, amely 19 ilyen formátumú üzlettel várja a vásárlókat országszerte.
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj ezüst fokozatát a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért szintén az Auchan Magyarországnak ítélték oda a Magyar Termék védjegyhasználók szavazatai alapján.
„Ezek a díjak önmagukban is sokat jelentenek, így együtt azonban jól kijelölik azokat a területeket – a fenntarthatóságot, a kereskedői profizmust és a helyi termékek preferálását – amelyek prioritást élveznek vállalatunknál. Büszkék vagyunk, hogy ezeket nekünk ítélték oda, mert a tevékenységünk sokrétűségének sikerét igazolják vissza. Köszönjük munkatársainknak, akik értékteremtő munkájukkal hozzájárultak ahhoz, hogy elnyerjük ezeket a rangos elismeréseket”
– mondta Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >Az Oszakai Világkiállítás páratlan diplomáciai és gazdaságfejlesztési lehetőség
Az Oszakai Világkiállítás a világ legnagyobb volumenű kulturális, turisztikai és…
Tovább olvasom >