A fenntarthatóság jegyében tartott mosószer világkonferenciát a Henkel
Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke az összehangolt cselekvés érdekében szólalt fel a Montreux-ben (Svájc) megrendezett Mosószer Világkonferencián.
Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke a Montreux-ben (Svájc) megrendezett Mosószer Világkonferencián az összehangolt cselekvés iránti elkötelezettségre szólította fel az értéklánc minden résztvevőjét. A fenntartható fejlődés nem múló szeszély, hanem globális feladat és kihívás az egész iparág számára, amelyre már most is oda kell figyelni. A világ népessége egyre növekszik, emelkedik az átlagos életszínvonal, és ezzel együtt az erőforrások felhasználása is. Ezen általános tendencia mellett az egész iparág az önmegtartóztatás vagy az innováció kérdésével szembesül – jelentette ki.
Rorsted szerint, a fenntartható fogyasztás kulcsa az innovatív termékekben rejlik, valamint azokban a folyamatokban, amelyek képesek ugyanazt, vagy a már megszokottnál jobb teljesítményt az eddiginél kevesebb erőforrás felhasználással biztosítani. Ha minden érintett – a nyersanyagok beszállítóitól a végfelhasználókig – kivenné a részét ebből, 50 százalékkal lehetne növelni a teljesítményt és 50 százalékkal lehetne csökkenteni az ökológiai lábnyomot, ami háromszor jobb általános erőforrás-hatékonysággal járna.
Az 1977 óta immár hetedik alkalommal Montreux-ben megrendezett Mosószer Világkonferencia október 7-én ért véget. Az eseményen minden vezető mosószergyártó és nyersanyag-beszállító képviselője részt vett. Tudósok és akadémikusok karöltve vitatták meg a központi témát, a dinamikus globális gazdaság új stratégiáit.
Kasper Rorsted előadásával és a konferenciával kapcsolatos további információ és fényképek megtekinthetõk a http://www.henkel.com/press oldalon található sajtó mappában.
A Henkel weboldala átfogó információval szolgál a fenntarthatóságról és a vállalat társadalmi felelősségvállalásáról, valamint az ehhez kapcsolódó minősítésekrõl és értékelésekről:
http://www.henkel.hu/cps/rde/xchg/henkel_huu/hs.xsl/fenntarthatosag-112.htm
A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezető pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2009-ben közel 50 ezer munkatársával 13,573 milliárd euró árbevételt és 1,364 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tõzsdeindex és a vállalat a Fortune Global 500-as listáján is szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >