A fenntarthatóság jegyében nyitott üzletet az Asda Leedsben
Vadonatúj koncepcióüzletet nyitott az Asda a fenntarthatóság jegyében Leedsben termékutántöltőkkel, csomagolásmentes árucikkekkel és egy ígérettel, miszerint „a vásárlók a zöld megoldásokért nem kell hogy többet fizessenek”.
A middletoni kísérleti üzlet megnyitását új műanyaghulladék-csökkentési stratégia kíséri, amelynek célja az Asda saját márkás termékeiből 2025-re 3 milliárd darab műanyag kiiktatása, 2040-re zéró kibocsátás elérése, 2050-re pedig a hulladék mennyiségének 50%-kal csökkentése. Ezen túlmenően a cég vállalta, hogy 2023-ra több mint 40 újratölthető terméket vezet be, és 2030-ra 50 zártláncú és körforgásos projektbe invesztál hulladékfeldolgozókkal, újrahasznosítókkal és termékfejlesztőkkel együttműködésben.
A kereskedelmi lánc a kísérleti üzletet használja annak kiderítésére, hogy az új kínálat mely elemei a legkedveltebbek a vásárlók körében és fejleszthetők nagyban is olyannyira, hogy azt jövőre más helyszíneken is elérhetővé tegye.
Az üzletnyitás keretében az Asda elindította „Greener at Asda Price” (Zöldebb Asda áron) kampányát, amelynek keretében a csomagolásmentes, illetve lédig termékek nem kerülnek majd többe, mint csomagolt társaik.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Rovarok az étrendünkben: a fenntarthatóság új dimenziója
A rovarok, mint élelmiszer, világszerte egyre nagyobb figyelmet kapnak. Sütve,…
Tovább olvasom >Az Alfa Group gyorsítaná az ingatlanok zöld átállását Magyarországon
Jelentősen fel kell gyorsítani a hazai ingatlanpiac ESG követelményeknek való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >