A fenntarthatóság jegyében nyitott üzletet az Asda Leedsben
Vadonatúj koncepcióüzletet nyitott az Asda a fenntarthatóság jegyében Leedsben termékutántöltőkkel, csomagolásmentes árucikkekkel és egy ígérettel, miszerint „a vásárlók a zöld megoldásokért nem kell hogy többet fizessenek”.
A middletoni kísérleti üzlet megnyitását új műanyaghulladék-csökkentési stratégia kíséri, amelynek célja az Asda saját márkás termékeiből 2025-re 3 milliárd darab műanyag kiiktatása, 2040-re zéró kibocsátás elérése, 2050-re pedig a hulladék mennyiségének 50%-kal csökkentése. Ezen túlmenően a cég vállalta, hogy 2023-ra több mint 40 újratölthető terméket vezet be, és 2030-ra 50 zártláncú és körforgásos projektbe invesztál hulladékfeldolgozókkal, újrahasznosítókkal és termékfejlesztőkkel együttműködésben.
A kereskedelmi lánc a kísérleti üzletet használja annak kiderítésére, hogy az új kínálat mely elemei a legkedveltebbek a vásárlók körében és fejleszthetők nagyban is olyannyira, hogy azt jövőre más helyszíneken is elérhetővé tegye.
Az üzletnyitás keretében az Asda elindította „Greener at Asda Price” (Zöldebb Asda áron) kampányát, amelynek keretében a csomagolásmentes, illetve lédig termékek nem kerülnek majd többe, mint csomagolt társaik.
Kapcsolódó cikkeink
Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Megalakult a Fenntartható Csomagolásért Egyesület
A fenntartható csomagolási megoldások előmozdítása érdekében megalakult a Fenntartható Csomagolásért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Immár ajándékozni is tudunk a Wolt-applikáción keresztül
Új funkció a Wolton: immár ajándékozni is tudunk az applikáción…
Tovább olvasom >K&H: mit mutat a fiatalok pénztárcája? Minden negyedik magyar huszonéves képtelen félretenni
Bár a fiatalok 57 százaléka rendelkezik valamekkora megtakarítással, 25 százalékuk…
Tovább olvasom >