A fenntartható növekedésre fókuszál a Syngenta Nemzetközi Fotópályázata
Magyar fotósok alkotásait is várják augusztus 22-ig a harmadik alkalommal meghirdetett Syngenta Nemzetközi Fotópályázatra, amelynek témája ezúttal a fenntartható növekedés lesz. A legjobb fotók készítői pénzjutalmat kapnak és a világ több nagyvárosában rendezendő kiállításon mutathatják be jövőre a nyertes alkotásaikat. A nevezés díjmentes.
Harmadik alkalommal indult el a Syngenta Nemzetközi fotópályázata, amelynek célja, hogy az emberiség jövője szempontjából kulcsfontosságú kérdésekre, globális problémákra világítson rá fotókon keresztül. Első alkalommal a Vidék – Város témakörben várták az alkotásokat, 2014-ben a hiány és túltermelés súlyos aránytalanságának bemutatására buzdította a vállalat a világ fotósait.
Ebben az évben a fenntartható növekedés áll a pályázat középpontjában. Ahogy a föld népessége tovább növekszik, úgy lesz egyre nagyobb a szakadék az élelmiszer-, energia- és az erőforrások iránti igény és bolygónk megóvásának fontossága között. Hogyan tudjuk biztosítani a gazdasági, társadalmi és technológiai fejlődést úgy, hogy közben csökkentjük a bolygónkra nehezedő terhelést?
A harmadik Syngenta Nemzetközi Fotópályázat ennek a globális méretű problémakörnek a képi megjelenítésére biztatja a fotósokat, akiknek jelentkezését ebben az évben is két kategóriában várják. A professzionális kategóriába 5-10 fotóból álló tematikus sorozattal nevezhetnek, míg a nyílt kategóriába a szervezők legfeljebb 3 egyedi képet várnak egy szerzőtől.
A fotópályázat részletes kiírása és a nevezés itt található, nevezési díj nincs. A legkésőbb augusztus 22-ig beérkezett képeket neves szakértőkből, fotográfusokból álló nemzetközi zsűri bírálja majd el. A két kategória első három helyezettje több ezer dolláros pénzjutalmat kap, a professzionális kategória győztese ezen felül egy 25 ezer dolláros fotóprojektet is elkészíthet. A díjazottak fotóit a világ több nagyvárosában bemutatandó vándor-kiállításon tekintheti meg a közönség.
A fotópályázat weboldala itt érhető el:
www.syngentaphoto.com
Kapcsolódó cikkeink
Új kihívások, innovatív válaszok a napraforgó és kukorica termesztésében
Választóvonalhoz érkezett a magyar mezőgazdaság: a klímaváltozás hatásai, a gazdasági…
Tovább olvasom >A magyar csemegekukorica továbbra is Európa élvonalában
A magyar csemegekukorica-szektor továbbra is Európa éllovasa 2025-ben, megelőzve Franciaországot.…
Tovább olvasom >Syngenta: Európa élmezőnyében a magyar csemegekukorica-termelés
A magyar csemegekukorica-termelés 2025-ben is megőrizte vezető pozícióját Európában, megelőzve…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >