A felelősségteljes alkoholértékesítést népszerűsítő összefogáshoz csatlakozik a Heineken
A Heineken is csatlakozott ahhoz az új szövetséghez, amelynek célja olyan intézkedések kidolgozása, amelyek segítenek az alkoholos italok kiskorúaknak való online értékesítését és kiszállítását korlátozni, valamint a felnőttek mértékletes alkoholfogyasztását támogatni.
A vállalat aláírója az International Alliance for Responsible Drinking (IARD) szövetségnek, amely 12 vezető sör-, bor- és égetettszeszesital-cég, online kereskedő, e-kereskedelmi és házhozszállítási platform globális vezérigazgatóját tömöríti.
Justin Kissinger a Heineken képviseletében elmondta, hogy mivel a világ egyre inkább az e-kereskedelem felé mozdul, a Heineken is kötelezettségének érzi, hogy a felelős alkoholértékesítés és -marketing terén a legmagasabb szintű követelményeknek feleljen meg.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek és az alkoholmentes italok árának csökkenése lassult Ukrajnában
Ukrajnában 4,8 százalékra, idén a legmagasabb szintre gyorsult a fogyasztói…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >