A felelősségteljes alkoholértékesítést népszerűsítő összefogáshoz csatlakozik a Heineken
A Heineken is csatlakozott ahhoz az új szövetséghez, amelynek célja olyan intézkedések kidolgozása, amelyek segítenek az alkoholos italok kiskorúaknak való online értékesítését és kiszállítását korlátozni, valamint a felnőttek mértékletes alkoholfogyasztását támogatni.
A vállalat aláírója az International Alliance for Responsible Drinking (IARD) szövetségnek, amely 12 vezető sör-, bor- és égetettszeszesital-cég, online kereskedő, e-kereskedelmi és házhozszállítási platform globális vezérigazgatóját tömöríti.
Justin Kissinger a Heineken képviseletében elmondta, hogy mivel a világ egyre inkább az e-kereskedelem felé mozdul, a Heineken is kötelezettségének érzi, hogy a felelős alkoholértékesítés és -marketing terén a legmagasabb szintű követelményeknek feleljen meg.
Kapcsolódó cikkeink
Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >