A felelősségteljes alkoholértékesítést népszerűsítő összefogáshoz csatlakozik a Heineken
A Heineken is csatlakozott ahhoz az új szövetséghez, amelynek célja olyan intézkedések kidolgozása, amelyek segítenek az alkoholos italok kiskorúaknak való online értékesítését és kiszállítását korlátozni, valamint a felnőttek mértékletes alkoholfogyasztását támogatni.
A vállalat aláírója az International Alliance for Responsible Drinking (IARD) szövetségnek, amely 12 vezető sör-, bor- és égetettszeszesital-cég, online kereskedő, e-kereskedelmi és házhozszállítási platform globális vezérigazgatóját tömöríti.
Justin Kissinger a Heineken képviseletében elmondta, hogy mivel a világ egyre inkább az e-kereskedelem felé mozdul, a Heineken is kötelezettségének érzi, hogy a felelős alkoholértékesítés és -marketing terén a legmagasabb szintű követelményeknek feleljen meg.
Kapcsolódó cikkeink
Egységes csomagkezelési díj bevezetését szorgalmazza az EuroCommerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI felgyorsítja a fizikai boltok hanyatlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AB InBev válthatja a Heinekent a UEFA hivatalos sörpartnereként 2027-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyenge közepes diótermés: már karácsonyra importdióra szorulhat Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
