A fejlődő piacok a Henkel növekedésének motorjai
A Henkel árbevétele 2018 első negyedévében elérte a 4835 millió eurót. A szerves árbevétele 1,1%-kal növekedett. A legjobban az Adhesive Technologies üzletág szerepelt, nagyon erős, 4,7%-os szerves árbevétel-növekedéssel. Az észak-amerikai fogyasztói cikkek piacán tapasztalt szállítási nehézségek következtében a Beauty Care (szépségápolás) üzletág árbevétele 4,3%-kal volt kevesebb az előző év első negyedévének értékéhez képest. A Laundry & Home Care (mosó- és háztartási tisztítószerek) üzletág 0,7%-os, kissé negatív szerves árbevétel-növekedésről számolt be.
A nyugat-európai eladások 0,2%-os szerves növekedést mutattak. Kelet-Európa 7,6%-os, Afrika/Közel-Kelet pedig 8,6%-os szerves árbevétel-emelkedést ért el. //
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >