A fejlődő piacok a Henkel növekedésének motorjai
A Henkel árbevétele 2018 első negyedévében elérte a 4835 millió eurót. A szerves árbevétele 1,1%-kal növekedett. A legjobban az Adhesive Technologies üzletág szerepelt, nagyon erős, 4,7%-os szerves árbevétel-növekedéssel. Az észak-amerikai fogyasztói cikkek piacán tapasztalt szállítási nehézségek következtében a Beauty Care (szépségápolás) üzletág árbevétele 4,3%-kal volt kevesebb az előző év első negyedévének értékéhez képest. A Laundry & Home Care (mosó- és háztartási tisztítószerek) üzletág 0,7%-os, kissé negatív szerves árbevétel-növekedésről számolt be.
A nyugat-európai eladások 0,2%-os szerves növekedést mutattak. Kelet-Európa 7,6%-os, Afrika/Közel-Kelet pedig 8,6%-os szerves árbevétel-emelkedést ért el. //
Kapcsolódó cikkeink
Búcsúzik a legendás Fa szappan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rémisztő kisfilmmel szórakoztat Halloweenkor az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
