A FedEx a vártnál nagyobb negyedéves bevételről és korrigált nyereségről jelentett
Az amerikai FedEx Corp., a világ egyik legnagyobb szállítási és logisztikai vállalata a piaci várakozásokat meghaladó negyedéves korrigált nyereségről és bevételről jelentett a New York-i tőzsde keddi kereskedésének a leállítása után.

A FedEx negyedéves bevétele 22,1 milliárd dollárra emelkedett
A FedEx május 31-én záródott pénzügyi negyedik negyedévében adózott eredménye 4,5 százalékkal, 1,47 milliárd dollárra csökkent az egy évvel korábbi 1,54 milliárd dollárról. A részvényarányos nyereség 6,05 dollárról 5,94 dollárra mérséklődött.
Az egyszeri tételek nélküli negyedéves nyereség részvényenként 5,41 dollár lett, felülmúlta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 5,34 dollárt.
A FedEx negyedéves bevétele 22,1 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 21,9 milliárd dollárról, szintén meghaladta a várt 22,04 milliárd dollárt.
A cég a folyó pénzügyi évre 1-6 százalékos bevételnövekedést várt, és részvényenként 20-22 dollár egyszeri tételek nélküli nyereséggel számol. Elemzők kisebb, 3,2 százalékos idei bevételnövekedéssel, és 20,92 dolláros részvényenkénti korrigált profittal számoltak.
Kapcsolódó cikkeink
Felfüggeszti a DHL az értékesebb magáncsomagok kézbesítését az USA-ban
Április 21-től ideiglenesen felfüggeszti az Egyesült Államokba irányuló, 800 amerikai…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >