A fagylalt- és jégkrémfogyasztók nemcsak a hagyományos ízeket szeretik
A fagylaltfogyasztás tradícionális ízei közül a csokoládé változatlanul tartja magát, de egyre több új íz jelenik meg a kedvencek között, mint például a habcsókos jégkrém vagy a fenyőmagos carapino fagylalt.
A prémium jégkrémjeiről ismert Häagen-Dazs internetes felmérése szerint a legfontosabb választási szempont az íz, a termék ára csak az ötödik helyen szerepel. Az emberek ma már jellemzően évszaktól függetlenül fogyasztanak jeges édességet, igaz, hogy a tölcséres fagylaltokat télen továbbra sem vásárolják. A vásárlók nyitottak az új ízekre, a vanília-csoki-puncs egyeduralma már a múlté.
A válaszolók 52 százaléka említi kedvenc ízei között a csokoládét, de ezen belül megkülönböztetik kedvencüket duplacsokis, csokidarabos, csokiöntetes vagy étcsokis néven.
A gyümölcsös és tejes ízek rajongótábora hasonló méretű. Megfigyelhető, hogy nálunk viszonylag újnak számító ízeket is említenek a fogyasztók kedvencükként, mint például az erdei gyümölcsös, túrótorta, makadámia dió, sztracsatella, sőt a fenyőmagos carapino is.
A megkérdezett fogyasztók 81 százaléka a gyümölccsel, sütidarabokkal, öntettel dúsított fagylaltokra szavaz. Az egynemű fagylaltok inkább a férfiak körében népszerűek, a nők ellenben azt szeretik az összetettebb kompozíciót.
A válság nem érezteti hatását a jeges édességek fogyasztásában, a megkérdezettek 51 százaléka ugyanannyi jégkrémet, fagylaltot vásárol, mint korábban – közli a felmérés eredményét a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >