A Factory nyerte a dm drogerie markt Facebook-tenderét
A Factory Creative Studio nyerte el a dm drogerie markt Facebook oldalának menedzselését. A dm a kétkörös tenderre tíz ügynökséget hívott meg, a második fordulóban már csak három cég versengett egymással. A tenderre meghívott ügynökségeknek részletes kampánytervet kellett bemutatniuk a dm Facebook-oldal stratégiájának kialakítására és megvalósítására vonatkozóan, valamint a terv elkészítése során törekedni kellett a briefben foglalt Facebook-alkalmazások elkészítésére és bemutatására.
A kampánynak a dm által képviselt, „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” életérzéssel kell összhangban lennie és azt kell erősítenie, melynek a megbízó véleménye szerint a Factory kampányterve tökéletesen megfelelt.
A tenderen győztes szegedi kreatív ügynökség és szoftverfejlesztő vállalat feladata a teljes éves Facebook stratégia kialakítása, alkalmazások tervezése és fejlesztése.
A szegedi ügynökség az elmúlt időszakban több megbízást kapott Facebook-oldalak készítésére és kampányok bonyolítására. Az ügynökség készítette a Garnier Hungary Facebook oldalát, valamint megtervezte és bonyolította a Garnier Fructis Men Facebook játékot és a Garnier BB-kampányt. Ezen kívül az uniós támogatással megvalósuló Energiavámpír-kampány Facebook oldalát is elkészítette és működteti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >