A Facebookra esküsznek a kkv-k
A honlap, a céges Facebook oldal és az email voltak a kisvállalkozások kedvenc marketingeszközei 2015-ben – derül ki a Marketing Commando saját Facebook rajongói tábora és hírlevél olvasói között készített felmérésből. Honlapot a válaszadók 85 százaléka használ, a Facebook céges oldal 80 százalékkal a második, a harmadik legnépszerűbb marketing eszköz pedig az email (72 százalék). A Google Adwords meglepetésre csak a nyolcadik helyen végzett, a válaszadók 45 százaléka használja.
A fizetett online hirdetések vizsgálatakor viszont a Google Adwords a második helyen végzett, beékelődve az első a Facebook-hirdetés és a harmadik Facebook-poszt kiemelése közé. A felmérés szerint ez a kezdő cégek kedvelt hirdetési kombinációja. A stabil és növekvő cégek marketing mixe jóval összetettebb, további hat eszközt használnak, köztük az olyan korszerű módszereket, mint például a remarketing vagy a videó.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar kkv-k közel kétharmada tervez fizetésemelést a következő 12 hónapban
A kis- és középvállalkozások (kkv) 65 százaléka a következő 12…
Tovább olvasom >A Széchenyi Kártya Program támogatásainak összege elérte a 100 milliárd forintot
A Széchenyi Kártya Program jelentősen hozzájárul a hazai kkv-k versenyképességének…
Tovább olvasom >Miért tévút a kattintások bűvölete? – Új szemlélet a magyar kkv-k marketingmérésében
A legtöbb kkv vezető a konverziós riportokat figyeli, és elégedetten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >