A Facebookon költjük a legtöbbet marketingre
A honlap, a céges Facebook oldal és az email voltak a kisvállalkozások kedvenc marketing eszközei 2015-ben – derül ki a Marketing Commando saját Facebook rajongói tábora és hírlevél olvasói között készített felmérésből. Honlapot a válaszadók 85 százaléka használ, a Facebook céges oldal 80 százalékkal a második, a harmadik legnépszerűbb marketing eszköz pedig az email (72 százalék). A Google Adwords meglepetésre csak a nyolcadik helyen végzett, a válaszadók 45 százaléka használja.
A fizetett online hirdetések vizsgálatakor viszont a Google Adwords a második helyen végzett, beékelődve az első a Facebook-hirdetés és a harmadik Facebook-poszt kiemelése közé. A felmérés szerint ez a kezdő cégek kedvelt hirdetési kombinációja. A stabil és növekvő cégek marketing mixe jóval összetettebb, további hat eszközt használnak, köztük az olyan korszerű módszereket, mint például a remarketing vagy a videó.
Kapcsolódó cikkeink
Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis-…
Tovább olvasom >A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában,…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >