A Facebookon költjük a legtöbbet marketingre
A honlap, a céges Facebook oldal és az email voltak a kisvállalkozások kedvenc marketing eszközei 2015-ben – derül ki a Marketing Commando saját Facebook rajongói tábora és hírlevél olvasói között készített felmérésből. Honlapot a válaszadók 85 százaléka használ, a Facebook céges oldal 80 százalékkal a második, a harmadik legnépszerűbb marketing eszköz pedig az email (72 százalék). A Google Adwords meglepetésre csak a nyolcadik helyen végzett, a válaszadók 45 százaléka használja.
A fizetett online hirdetések vizsgálatakor viszont a Google Adwords a második helyen végzett, beékelődve az első a Facebook-hirdetés és a harmadik Facebook-poszt kiemelése közé. A felmérés szerint ez a kezdő cégek kedvelt hirdetési kombinációja. A stabil és növekvő cégek marketing mixe jóval összetettebb, további hat eszközt használnak, köztük az olyan korszerű módszereket, mint például a remarketing vagy a videó.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Célzás vagy túl-célzás? – Az új marketing-dilemma
Többmilliárd hirdetésmegjelenés fényében, a mai marketing sikerének kulcsa az egyensúly:…
Tovább olvasom >Nagy István: a kormány minden erőforrást biztosít a ragadós száj- és körömfájás vírus felszámolásához
A kormány minden humán és anyagi erőforrást biztosít a ragadós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a turizmusban: májusban javult a konjunktúra, de még mindig mínuszban az ágazat
2025 májusában enyhe javulásról számoltak be a turisztikai vállalkozások: a…
Tovább olvasom >