A Facebook is használ printet legújabb kampányában
Újabb, a printpiacot érintő érdekességről számol be a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében – ezúttal a máig töretlen népszerűségnek örvendő Facebook legfrissebb tájékoztató kampányáról, amelyet a közösségi oldal „Alakítsd a Facebookot a saját Facebookoddá” (‚Mache Facebook zu deinem Facebook’) szlogennel indított útjára idén.
A közösségi oldal Németországban már napilapokat, magazinokat, TV-spotot és citylight posztereket is bevetett üzenetének célba juttatására. A hirdetések középpontjában nem a „facebookozás“ népszerűsítése, hanem az adatbiztonságra történő felhívás áll.
A Facebook, tekintettel az adatbiztonságról és gyűlöletkeltő (trollkodó) hozzászólásokról szóló számtalan vita hatására reagált a hirdetéseivel. A Facebook kutatói számos aggállyal találkoztak a németországi felméréseik során: a felhasználók többsége azért aggódik, hogy képtelen követni és kontrollálni a személyes tartalmainak a megjelenését az oldalon, így ez a motívum megjelenik meg a kampány összes elemében. A Facebook szerint ezek a félelmek megalapozatlanok, hiszen az oldal személyes beállításainak köszönhetően mindenki egyénre szabhatja profilját, sőt a hiedelmekkel ellentétben, akár törölheti is magát. Ennek fényében a szlogen sem véletlen – egyben kínál megoldást és feloldást a kételkedő felhasználóknak.
A kampány célja, hogy bátorítsa a felhasználókat, használják a rendelkezésre álló beállítási lehetőségeket, ezzel biztonságosabbá és kellemesebbé téve a „facebookozást”, illetve a közösségi háló szerte még újnak számító, de a Facebookot a fent említett prekoncepciók miatt eddig elkerülő felhasználók bevonzása.
A kampány november elején a napilaphirdetésekkel és saját Facebook videókkal indult, majd a hónap közepétől fokozatosan becsatlakoztak a TV, a magazin és OOH felületek is. A reklámokkal idén december közepéig találkozhatnak a nézők, de a tervek szerint a klasszikus média kampány 2017-ben is folytatódik.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: a kormány minden erőforrást biztosít a ragadós száj- és körömfájás vírus felszámolásához
A kormány minden humán és anyagi erőforrást biztosít a ragadós…
Tovább olvasom >Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel
Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért,…
Tovább olvasom >Már kevésbé hallgatnak az influencerekre a német fogyasztók
Németországban csökken az influencerek befolyása a vásárlói magatartásra, ahogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára az árrésstop hatására
Az árréstop bevezetésének hatására érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára…
Tovább olvasom >Elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány
Elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány, amely az ünnepi időszakon…
Tovább olvasom >Stabilitás, bizalom, együttműködés – üzentek a kormánynak a kiskereskedelmi szereplők
Az árréskorlátozások hosszú távon veszélyeztethetik a beszállítói kapcsolatok stabilitását, miközben…
Tovább olvasom >