A Facebook is használ printet legújabb kampányában
Újabb, a printpiacot érintő érdekességről számol be a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében – ezúttal a máig töretlen népszerűségnek örvendő Facebook legfrissebb tájékoztató kampányáról, amelyet a közösségi oldal „Alakítsd a Facebookot a saját Facebookoddá” (‚Mache Facebook zu deinem Facebook’) szlogennel indított útjára idén.
A közösségi oldal Németországban már napilapokat, magazinokat, TV-spotot és citylight posztereket is bevetett üzenetének célba juttatására. A hirdetések középpontjában nem a „facebookozás“ népszerűsítése, hanem az adatbiztonságra történő felhívás áll.
A Facebook, tekintettel az adatbiztonságról és gyűlöletkeltő (trollkodó) hozzászólásokról szóló számtalan vita hatására reagált a hirdetéseivel. A Facebook kutatói számos aggállyal találkoztak a németországi felméréseik során: a felhasználók többsége azért aggódik, hogy képtelen követni és kontrollálni a személyes tartalmainak a megjelenését az oldalon, így ez a motívum megjelenik meg a kampány összes elemében. A Facebook szerint ezek a félelmek megalapozatlanok, hiszen az oldal személyes beállításainak köszönhetően mindenki egyénre szabhatja profilját, sőt a hiedelmekkel ellentétben, akár törölheti is magát. Ennek fényében a szlogen sem véletlen – egyben kínál megoldást és feloldást a kételkedő felhasználóknak.
A kampány célja, hogy bátorítsa a felhasználókat, használják a rendelkezésre álló beállítási lehetőségeket, ezzel biztonságosabbá és kellemesebbé téve a „facebookozást”, illetve a közösségi háló szerte még újnak számító, de a Facebookot a fent említett prekoncepciók miatt eddig elkerülő felhasználók bevonzása.
A kampány november elején a napilaphirdetésekkel és saját Facebook videókkal indult, majd a hónap közepétől fokozatosan becsatlakoztak a TV, a magazin és OOH felületek is. A reklámokkal idén december közepéig találkozhatnak a nézők, de a tervek szerint a klasszikus média kampány 2017-ben is folytatódik.
Kapcsolódó cikkeink
Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel
Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért,…
Tovább olvasom >Már kevésbé hallgatnak az influencerekre a német fogyasztók
Németországban csökken az influencerek befolyása a vásárlói magatartásra, ahogy a…
Tovább olvasom >Tanuljunk ételt menteni a Facebookon?
A jelenleg több mint 165 000 főből álló Facebook-csoport közösségében való…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >