A dzsúszok növekedésére számít a Tetra Pak
A globális gazdasági lassulás ellenére is újra növekedés előtt áll a 100%-os gyümölcslevek piaca – derül ki a Tetra Pak „100% Juice Index” című piaci körképéből. A gyorsan növekvő gazdasággal rendelkezdő térségekben tapasztalt kereslet, valamint a fejlett piacok gazdaságainak lassuló csökkenése együtt stabilizálja, 2018-ra pedig növekedő pályára állítja a 100%-os gyümölcslevek piacát.
A Tetra Pak piaci körképe szerint továbbra is étkezéseink fontos része marad a 100%-os gyümölcslé, amit az emberek 40%-a fogyaszt mindennap. A tanulmány rávilágít arra is, hogy a fogyasztók hajlandók többet fizetni a 100%-os dzsúszokért, melyek illeszkednek az egészséges étrendbe.
A narancs-, alma- és más tradicionális gyümölcslevek mellett a gyártók ma már zöldségmixeket, különleges ízeket (mint az áfonya vagy a mangó), új recepteken alapuló termékeket is kínálnak a fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Viharos idők, aranyat érő termések
Az elmúlt időszakban a gyümölcslevek piaca dinamikus fejlődésen ment keresztül,…
Tovább olvasom >Romániába költözteti joghurtital-gyártásának egy részét a Danone
A YoPro italok Tetra Pak-os formátuma most Romániában készül a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >