A Dunasweet forgalmazza a Soós tésztamárkáit
Marketing- és disztribúciós megállapodást kötött egymással a Soós Tésztaipari Kft. és a Dunasweet Wellness Kft.
Az együttműködés célja, hogy a Soós Kft. saját termelői márkái, a Premio, valamint a most bevezetésre kerülő Grand Premio a Dunasweet Wellness Kft. üzletkötői hálózatán és logisztikai rendszerén keresztül a magyar élelmiszer-kereskedelem minden szereplőjéhez eljusson. A partnereik számára így kreatívabb és érdekesebb promóciós lehetőségek nyílnak meg, a fogyasztók pedig még több üzletben érhetik el a márkát.
A termékek a Dunasweet Kft. vevőszolgálatán 2011. január 1-től fokozatosan válnak rendelhetővé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség az árréscsökkentés kivezetését javasolja
Az árréscsökkentés kivezetését javasolja az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ); a…
Tovább olvasom >Május második felében dől el, marad-e az árréscsökkentés
Amikor a kormány bevezette az árréscsökkentést, úgy döntött, hogy május…
Tovább olvasom >KSH: az élelmiszeripar értékesítési árai 6,2 százalékkal emelkedtek
2025 márciusában az ipari termelői árak átlagosan 7,3 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >