A Dunasweet forgalmazza a Soós tésztamárkáit
Marketing- és disztribúciós megállapodást kötött egymással a Soós Tésztaipari Kft. és a Dunasweet Wellness Kft.
Az együttműködés célja, hogy a Soós Kft. saját termelői márkái, a Premio, valamint a most bevezetésre kerülő Grand Premio a Dunasweet Wellness Kft. üzletkötői hálózatán és logisztikai rendszerén keresztül a magyar élelmiszer-kereskedelem minden szereplőjéhez eljusson. A partnereik számára így kreatívabb és érdekesebb promóciós lehetőségek nyílnak meg, a fogyasztók pedig még több üzletben érhetik el a márkát.
A termékek a Dunasweet Kft. vevőszolgálatán 2011. január 1-től fokozatosan válnak rendelhetővé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >