A Dunasweet forgalmazza a Soós tésztamárkáit
Marketing- és disztribúciós megállapodást kötött egymással a Soós Tésztaipari Kft. és a Dunasweet Wellness Kft.
Az együttműködés célja, hogy a Soós Kft. saját termelői márkái, a Premio, valamint a most bevezetésre kerülő Grand Premio a Dunasweet Wellness Kft. üzletkötői hálózatán és logisztikai rendszerén keresztül a magyar élelmiszer-kereskedelem minden szereplőjéhez eljusson. A partnereik számára így kreatívabb és érdekesebb promóciós lehetőségek nyílnak meg, a fogyasztók pedig még több üzletben érhetik el a márkát.
A termékek a Dunasweet Kft. vevőszolgálatán 2011. január 1-től fokozatosan válnak rendelhetővé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >