A Duna House kimagasló növekedéssel indította az évet
A Duna House cégcsoport kimagasló növekedéssel indította a 2024. évet, minden üzleti szegmens növekedett év/év alapon mind a négy országban, ahol a csoport tevékenykedik – értékelte az idei első negyedév tevékenységét a Duna House (DH) az MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményében.
A lengyel hitelközvetítő szegmens újabb rekordokat döntött, és a magyar üzletágak is erős kétszámjegyű növekedésen vannak túl az egy évvel ezelőtti mélyponthoz képest – írták.
A közvetített hitelvolumenek a negyedév alatt 256 milliárd forinttal rekordot értek el, a növekedés 76,8 százalékos év/év összevetésben – ismertették.
Franchise ingatlanközvetítésben a hálózat által generált jutalékok összege közel 4 milliárd forintot tett ki 2024 első negyedévében, ami 54,1 százalékos növekedés az előző év hasonló időszakához képest, és 10,6 százalékkal magasabb 2023. negyedik negyedévéhez viszonyítva. Ezzel a cégcsoport a valaha elért második legerősebb negyedévet teljesítette 2022. első negyedéve után, amikor 4,075 milliárd forint volt a jutalékbevétel. A saját iroda szegmens negyedéves jutalékvolumenei 498 millió forintot tettek ki, 32,1 százalékkal nőttek év/év alapon.
A közlemény kiemeli: Magyarországon folytatódtak a 2023. első negyedévi piaci mélypont után megindult pozitív folyamatok, minden fő szegmens jelentősen tudott bővülni 2024. első negyedévében év/év alapon. A csoport magyar franchise ingatlanközvetítői volumenei 56 százalékkal emelkedtek, míg a saját irodák volumene éves összevetésben 63 százalékkal ugrott.
A cégcsoport magyar hitelezési volumene 121 százalékkal bővült éves összevetésben, és a hiteligénylési adatok további növekedést vetítenek előre a második negyedévre.
A Duna House részvényeit a Budapest Értéktőzsde prémium kategóriájában jegyzik. Hétfői ára 1010 forint volt, az elmúlt egy év maximuma 970 forint, minimumára 530 forint volt.
Kapcsolódó cikkeink
Duna House: fellendülés várható idén a vendéglátóhelyek és az üzlethelyiségek piacán
A javuló gazdasági helyzet és a turizmus folyamatos erősödése fellendülést…
Tovább olvasom >Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Duna House: az üzlethelyiségek piacára is hatással volt a pandémia és a magas energiaárak
A vendéglátóhelyként működő üzlethelyiségek piacára is jelentős hatással volt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >