A dubai Apparel Grouppal társulva terjeszkedik a Carrefour Indiában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 09. 10. 09:55

A francia multinacionális kereskedelmi óriás, a Carrefour franchise megállapodásra lépett a Dubai-székhelyű Apparel Grouppal azzal a céllal, hogy megvesse lábát Indiában.

Az együttműködéssel a felek először Észak-Indiát célozzák, de a további tervekben szerepelnek az ország más régiói is. Az első üzlet várhatóan 2025-ben nyílik meg – közölte a Carrefour.

A kereskedő komoly stratégiai lehetőséget lát az 1,4 milliárd lakost számláló, egyre növekvő vásárlóerővel rendelkező és a mindössze néhány szervezett szereplővel működő piacban – számolt be az ESM.

Patrick Lasfargues, a Carrefour nemzetközi partnerségekért felelős ügyvezető igazgatója szerint a vállalat számára fontos lépés a piacra lépés, hiszen a kereskedő 2026-ig több mint tíz új országban kívánja bővíteni franchise hálózatát.

Nilesh Ved, az 1996-ban alapított és Indiában 35 városban 250 üzletet működtető Apparel Group tulajdonosa és az AppCorp Holding elnöke hozzátette, céljuk, hogy vonzó árakon kínálják a legjobb termékeket az indiai vásárlóknak, és a Carrefourt az egyik kedvenc márkájukká tegyék.

Az indiai gazdaság gyors növekedését hátráltatja a magas élelmiszerinfláció, amely a fogyasztói árkosár közel felét teszi ki. Érdekesség, hogy a Carrefour már korábban is megpróbálkozott az indiai piac meghódításával, de 2014-ben kivonult, mivel a piac nem az elvárásoknak megfelelően teljesített.

Kapcsolódó cikkeink