A dubai Apparel Grouppal társulva terjeszkedik a Carrefour Indiában
A francia multinacionális kereskedelmi óriás, a Carrefour franchise megállapodásra lépett a Dubai-székhelyű Apparel Grouppal azzal a céllal, hogy megvesse lábát Indiában.
Az együttműködéssel a felek először Észak-Indiát célozzák, de a további tervekben szerepelnek az ország más régiói is. Az első üzlet várhatóan 2025-ben nyílik meg – közölte a Carrefour.
A kereskedő komoly stratégiai lehetőséget lát az 1,4 milliárd lakost számláló, egyre növekvő vásárlóerővel rendelkező és a mindössze néhány szervezett szereplővel működő piacban – számolt be az ESM.
Patrick Lasfargues, a Carrefour nemzetközi partnerségekért felelős ügyvezető igazgatója szerint a vállalat számára fontos lépés a piacra lépés, hiszen a kereskedő 2026-ig több mint tíz új országban kívánja bővíteni franchise hálózatát.
Nilesh Ved, az 1996-ban alapított és Indiában 35 városban 250 üzletet működtető Apparel Group tulajdonosa és az AppCorp Holding elnöke hozzátette, céljuk, hogy vonzó árakon kínálják a legjobb termékeket az indiai vásárlóknak, és a Carrefourt az egyik kedvenc márkájukká tegyék.
Az indiai gazdaság gyors növekedését hátráltatja a magas élelmiszerinfláció, amely a fogyasztói árkosár közel felét teszi ki. Érdekesség, hogy a Carrefour már korábban is megpróbálkozott az indiai piac meghódításával, de 2014-ben kivonult, mivel a piac nem az elvárásoknak megfelelően teljesített.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >