A dubai Apparel Grouppal társulva terjeszkedik a Carrefour Indiában
A francia multinacionális kereskedelmi óriás, a Carrefour franchise megállapodásra lépett a Dubai-székhelyű Apparel Grouppal azzal a céllal, hogy megvesse lábát Indiában.
Az együttműködéssel a felek először Észak-Indiát célozzák, de a további tervekben szerepelnek az ország más régiói is. Az első üzlet várhatóan 2025-ben nyílik meg – közölte a Carrefour.
A kereskedő komoly stratégiai lehetőséget lát az 1,4 milliárd lakost számláló, egyre növekvő vásárlóerővel rendelkező és a mindössze néhány szervezett szereplővel működő piacban – számolt be az ESM.
Patrick Lasfargues, a Carrefour nemzetközi partnerségekért felelős ügyvezető igazgatója szerint a vállalat számára fontos lépés a piacra lépés, hiszen a kereskedő 2026-ig több mint tíz új országban kívánja bővíteni franchise hálózatát.
Nilesh Ved, az 1996-ban alapított és Indiában 35 városban 250 üzletet működtető Apparel Group tulajdonosa és az AppCorp Holding elnöke hozzátette, céljuk, hogy vonzó árakon kínálják a legjobb termékeket az indiai vásárlóknak, és a Carrefourt az egyik kedvenc márkájukká tegyék.
Az indiai gazdaság gyors növekedését hátráltatja a magas élelmiszerinfláció, amely a fogyasztói árkosár közel felét teszi ki. Érdekesség, hogy a Carrefour már korábban is megpróbálkozott az indiai piac meghódításával, de 2014-ben kivonult, mivel a piac nem az elvárásoknak megfelelően teljesített.
Kapcsolódó cikkeink
Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >