A dubai Apparel Grouppal társulva terjeszkedik a Carrefour Indiában
A francia multinacionális kereskedelmi óriás, a Carrefour franchise megállapodásra lépett a Dubai-székhelyű Apparel Grouppal azzal a céllal, hogy megvesse lábát Indiában.
Az együttműködéssel a felek először Észak-Indiát célozzák, de a további tervekben szerepelnek az ország más régiói is. Az első üzlet várhatóan 2025-ben nyílik meg – közölte a Carrefour.
A kereskedő komoly stratégiai lehetőséget lát az 1,4 milliárd lakost számláló, egyre növekvő vásárlóerővel rendelkező és a mindössze néhány szervezett szereplővel működő piacban – számolt be az ESM.
Patrick Lasfargues, a Carrefour nemzetközi partnerségekért felelős ügyvezető igazgatója szerint a vállalat számára fontos lépés a piacra lépés, hiszen a kereskedő 2026-ig több mint tíz új országban kívánja bővíteni franchise hálózatát.
Nilesh Ved, az 1996-ban alapított és Indiában 35 városban 250 üzletet működtető Apparel Group tulajdonosa és az AppCorp Holding elnöke hozzátette, céljuk, hogy vonzó árakon kínálják a legjobb termékeket az indiai vásárlóknak, és a Carrefourt az egyik kedvenc márkájukká tegyék.
Az indiai gazdaság gyors növekedését hátráltatja a magas élelmiszerinfláció, amely a fogyasztói árkosár közel felét teszi ki. Érdekesség, hogy a Carrefour már korábban is megpróbálkozott az indiai piac meghódításával, de 2014-ben kivonult, mivel a piac nem az elvárásoknak megfelelően teljesített.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >Boszorkányos indiai utcai árus – A nap videója
Néhány házi készítésű ital és némi cigaretta, pár jól koreografált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >