A dubai Apparel Grouppal társulva terjeszkedik a Carrefour Indiában
A francia multinacionális kereskedelmi óriás, a Carrefour franchise megállapodásra lépett a Dubai-székhelyű Apparel Grouppal azzal a céllal, hogy megvesse lábát Indiában.
Az együttműködéssel a felek először Észak-Indiát célozzák, de a további tervekben szerepelnek az ország más régiói is. Az első üzlet várhatóan 2025-ben nyílik meg – közölte a Carrefour.
A kereskedő komoly stratégiai lehetőséget lát az 1,4 milliárd lakost számláló, egyre növekvő vásárlóerővel rendelkező és a mindössze néhány szervezett szereplővel működő piacban – számolt be az ESM.
Patrick Lasfargues, a Carrefour nemzetközi partnerségekért felelős ügyvezető igazgatója szerint a vállalat számára fontos lépés a piacra lépés, hiszen a kereskedő 2026-ig több mint tíz új országban kívánja bővíteni franchise hálózatát.
Nilesh Ved, az 1996-ban alapított és Indiában 35 városban 250 üzletet működtető Apparel Group tulajdonosa és az AppCorp Holding elnöke hozzátette, céljuk, hogy vonzó árakon kínálják a legjobb termékeket az indiai vásárlóknak, és a Carrefourt az egyik kedvenc márkájukká tegyék.
Az indiai gazdaság gyors növekedését hátráltatja a magas élelmiszerinfláció, amely a fogyasztói árkosár közel felét teszi ki. Érdekesség, hogy a Carrefour már korábban is megpróbálkozott az indiai piac meghódításával, de 2014-ben kivonult, mivel a piac nem az elvárásoknak megfelelően teljesített.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >31 millió eurót tervez beruházni a Billa Bulgaria 2025-ben
A Billa Bulgaria 2025-ben 31 millió eurós beruházást tervez, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >