A Dreher Sörgyárak Főzőházához ért a Coop Rally
Idén először gurult be a Dreher Sörgyárak ipari műemlék jellegű Főzőháza elé a hazai termékeket népszerűsítő Coop Rally. A versenyzők a muzeális Zsolnay csempékkel díszített, mégis XXI. századi technikát felvonultató épületben csodálhatták meg, hogyan főzi 155 éves sörgyártói tapasztalata birtokában remek söreit a Sörgyár.
Idén először csatlakozott a Dreher Sörgyárak a minőségi magyar termékeket népszerűsítő Coop Rally csapatához önálló állomásként. A Sörgyár az első versenynap második etapjának állomáshelyeként látta vendégül a több mint 80 autóval felvonuló mezőnyt.
„A minőségi magyar termékek gyártását tartjuk legfontosabb feladatunknak, így a Coop Rally üzenete közel áll a Dreher Sörgyárak értékeihez is: a csapatmunka, a tisztességes versenyszellem, a hazai értékek megbecsülése kiemelten fontos számunkra. Örülünk neki, hogy a minőségi magyar termékek népszerűsítése érdekében ilyen mértékű, mára hagyományt teremtő összefogás alakul ki a szektorban” – emelte ki Fertetics Mandy, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok és fenntartható fejlődés vezetője, aki hozzátette: „A Dreher Sörgyárak a sörgyártáshoz és a szállításhoz kapcsolódóan közvetetten 13 700 embernek ad munkát, további 10 000 munkahely pedig a vendéglátó-ipari és kiskereskedelmi jelenlétünkhöz köthető. Megbecsüljük dolgozóinkat, együtt, csapatban dolgozunk, a Coop Rally, mint csapatjáték ezért is áll közel hozzánk.”
A versenyzők a pihenő során megtekinthették a Dreher Sörgyár legendás főzőházát is, mely Budapest egyik legszebb ipari műemlék jellegű épülete. Az 1910-ben épült Főzőházat 7 év alatt újította fel a Sörgyár, ma Zsolnay csempékkel díszített falai között a XXI. századhoz méltó számítógépes vezérléssel főzik a sört, kiváló példáját adva a nemes hagyományok és a legkorszerűbb technika harmonikus egységének. A Dreher Sörmúzeumban pedig a céhes időktől kezdve követhette végig a rally népes mezőnye, hogyan alakult ki és fejlődött az ipari serfőzés Magyarországon – és persze Kőbányán.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >