A „Domi Mekis kedvence” menü június 4-től érhető el a hazai McDonald’s éttermekben
Fény derült Domi Mekis kedvencére: a labdarúgó-válogatott csapatkapitánya által kedvelt finomságokból összeállított menü június 4-től lesz kapható az étteremlánc magyarországi kínálatában.
A hazai McDonald’s május 9-én jelentette be, hogy több évre szóló együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitányával, Szoboszlai Dominikkal, amelynek részeként a sportoló a McDonald’s márka kampányaiban jelenik meg, emellett a hazai Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány munkáját is segíteni fogja.
A korábbi bejelentés és a „titkolózó” közösségi média posztok után most végre arra is fény derült, mi rejtőzik az egyedi, kifejezetten az első közös kampányhoz készített papírtasakban. Pár napon belül bárki megkóstolhatja a Liverpool középpályásának kedvenc Mekis menüjét, amelyet a futballista válogatott össze a hazai McDonald’s kínálatából. Természetesen egy kis csavarral is készült a Meki, ugyanis menüjéhez Dominik korábban itthon még nem forgalmazott szószok közül is választhatott, így csak a „Domi Mekis Kedvence” összeállításban egy újdonsággal is találkozhatnak a rajongók.
És hogy miből áll Domi Mekis kedvence? Egy 100% hazai csirkemellfilével készült, ropogós bundájú McCrispy szendvicsből, egy közepes méretű sült burgonyából, egy chilis-majonézes szószból és egy nagy pohár vanília ízű shake-ből. Bár Szoboszlai Dominik a vaníliás shake-et választotta, az étteremben a „Domi Mekis kedvence” menüt vásárló vendégek természetesen más ízben is kérhetik a népszerű desszertet, amely csomagolásához a csapatkapitányi karszalagot idéző, limitált ideig elérhető kiegészítő is jár. A menüt elvitelre és helyben fogyasztásra is egy egyedi grafikával készült papírtasakban vehetik majd át a vendégek.
„A bejelentés óta sokan kérdezték tőlem, hogy honnan jött ez az együttműködés. Miután felmerült a lehetőség, jó érzéssel töltött el, hogy a Mekivel dolgozhatok együtt, hiszen a márka már gyerekkorom óta az életem része. Egy sikerélmény, elért jobb eredmény után sokszor a Mekibe mentünk azt megünnepelni. A profi sportolói karrier persze sok lemondással jár, így az étkezéssel kapcsolatban is vannak szabályok, de azért szerencsére mi futballisták is színesíthetjük alkalmanként az étrendünket. Mint mindenkinek, az ételeknél számomra is az íz, a minőség és az élmény a legfontosabb. A Mekiben pont az a jó, hogy mindig megbízható: egy állandó minőséget és a megszokott ízeket kaphatom meg. Nagy öröm számomra, hogy hamarosan – akár a meccsek alatt is – bárki megkóstolhatja a személyes kedvenceimet”
– mondta Szoboszlai Dominik.
A globális McDonald’s 2020-ban, még az Egyesült Államokban készített egy Super Bowl TV reklámot, amelyben Travis Scott szerepelt, üzenete pedig az volt, hogy „Mindenkinek van egy Mekis kedvence”. A reklámfilm sikere láttán a McDonald’s egy lépéssel tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára is, hogy megrendelhessék kedvenc hírességük kedvenc Mekis menüjét. A „Mekis kedvencek” kampány így kilépett a reklámok világából, és valódi éttermi ajánlatként valósult meg. Az elmúlt évek során a márka elsősorban zenei előadókkal működött együtt globálisan, Travis Scott mellett J Balvinnal, majd a BTS-szel, de olyan híres sportoló, mint a Forma 1-es pilóta, Checo Perez kedvencét is megkóstolhatta a mexikói közönség. A hazai hírességek közül Szoboszlai Dominik csatlakozik elsőként ebbe az illusztris csapatba, így Domi kedvenc Mekis menüje folytatja itthon a világszerte sikeres programot.
A „Domi Mekis Kedvence” menüt június 4-től az éttermekben, a McDrive-okon vagy a McDelivery szolgáltatáson keresztül is megrendelhetik a vendégek.
* A „Domi Mekis kedvence” menü időszakos ajánlat, mely 2024.06.04-től visszavonásig, illetve a készletek erejéig érhető el a magyarországi McDonald’s éttermekben, kivéve a Budapest Parkban lévő éttermet és a Budapest Eiffel téren ideiglenesen működő McDonald’s egységet. A menü tartalma: 1 db McCrispy, 1 db közepes burgonya, 1 db 0,4l-es shake választható ízben, 1 db Chilis-majonézes szósz. A kép illusztráció.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóbb marhahús-előállítás érdekében együttműködik a Syngenta, a McDonald’s s a Lopez Foods
A McDonald’s, a Syngenta North America és a Lopez Foods…
Tovább olvasom >Donald Trump sült krumplit árul – A nap videója
Amerikai álom! A videóért katt a képre!
Tovább olvasom >Mond szépen: á! – A nap videója
Régen a reklámiskolákban azt tanították, nem jó reklám az, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >