A dm megőrizte piacvezető pozícióját: több mint 8 százalékos forgalmi emelkedést értek el
2019-ban a dm forgalma átlépte a 112 milliárd forintot, ezzel több, mint nyolc százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest. A számokban mérhető eredményeken túl a vállalat munkáját számos díjjal ismerték el, és a fenntarthatóság is a fókusztémák közé került az idei évben. Sajtótájékoztatón összegezte a cégvezetés az elmúlt évet.
A magyarországi dm több mint 112 milliárd forintos forgalommal zárta a gazdasági évet, ezzel több mint 8 százalékos forgalmi növekedést ért el, a tavalyival megegyező boltszám mellett. A vállalat 2989 főt foglalkoztat, 260 üzlettel várja a vásárlókat. A drogéria törzsvásárlói programja tovább fejlődött, miközben a vállalat a piacon megkülönböztető Mindig megéri – tartós ár árpolitikájával is a fenntarthatóság mellett kötelezte el magát. A termékfejlesztések és a vállalati folyamatok területén is érvényesül ez az elv. A dm számára kiemelten fontos, hogy a vásárlói igényeket a lehető legmagasabb színvonalon és szakértelemmel elégítse ki. A vásárlói bizalmat mi sem mutatja jobban, mint hogy az active beauty törzsvásárlói program tagjainak száma több mint 1 millió. A drogéria minőségi expanziós politikájának köszönhetően a boltok megújulása folyamatos, modern és tágas üzlettérrel várják a vásárlókat.
„Forgalmi növekedésünkben fontos szerepe van, hogy egyetlen pillanatra sem dőlünk elégedetten hátra. Folyamatos megújulásra törekszünk, legfőbb célunk változatlanul a vásárlók magas szintű kiszolgálása, emellett pedig mindig valami új, ötletes és innovatív megoldással lepjük meg a piacot” – mondta el büszkén a társaság eredményeivel kapcsolatban Csoknyainé Horváth Gertrud ügyvezető.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >A dm segít, hogy minél többen hozzáférhessenek az intimhigiéniai termékekhez
A dm elköteleződött a női egészség támogatása mellett, kezdeményezéseivel továbbra…
Tovább olvasom >NKFH: dmBio Beeren Crunchy bogyós gyümölcsös 500 grammos müzlit hívtak vissza nem jelölt allergén miatt
Nem jelölt allergén (csillagfürt) miatt a Dm Drogerie Markt Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >