A dm márka születésnapját ünnepli: 25 éves az alverde natúrkozmetikai termékcsalád
A dm 1989 óta kínálja vásárlóinak Európa szerte a kedvező árú, kiváló minőségű natúrkozmetikai márkát, az alverdét. A Superbrands díjas termékcsalád mára 400 cikkelemet felvonultató palettát tudhat magáénak. A portfólióban olyan termékkategóriák is megtalálhatóak, mint a dekorkozmetikumok, a férfi kozmetikumok, vagy a napozószerek, amik mind garantálják a kiváló minőséget.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a kereslet egyre nő a natúrkozmetikumok iránt, és a hagyományos termékekhez képest jelentős növekedés észlelhető. A dm-ben is forgalomnövekedést értek el ezek a termékek. Ennek oka, hogy a fogyasztók egyre kritikusabbak a termékek összetevőjét illetően, és előnyben részesítik az ökológiailag semleges alapanyagokat, amelyekből az alverde termékek is készülnek.
400 alverde termék a polcokon
A dm azzal a céllal vezette be 1989-ben az alverdét, mint az egyik első dm márkás terméket, hogy kedvező áron kínáljon természetes alapanyagokból készült testápolási cikkeket. A dm ezzel már 25 évvel ezelőtt felállította a natúrkozmetikumok haladószellemű filozófiáját, ami a mai napig érvényes, és példaértékű. Jelenleg 400 alverde termék található a dm üzletek polcain, amiből több mint 200 dekorkozmetikai termék. Az idén több ízben is újdonságokkal állt elő az alverde, mint például a több árnyalatú 2in1 rúzs és ajakbalzsam, ami egy új limitált kiadású termékszéria. Egyúttal azonban az olyan klasszikus termékek, mint a vadrózsás nappali- és éjszakai krémek is megtalálhatóak a polcokon, amiket a kezdetek óta, immár negyed évszázada a vásárlók kedvelnek.
Az alverde filozófia – hatékony ápolás a természettel összhangban
Az alverde termékek nem tartalmaznak: szintetikus tartósítószert, illatanyagot, színezéket, állati eredetű*, és ásványi olaj alapú összetevőket. *Kivéve kárminok, méhviasz, selyemprotein és gyöngy kivonat. A felhasznált összetevők kiválasztásánál előnyben részesítik az ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó alapanyagokat. A natúrkozmetikumok előállítása gondosan válogatott alapanyagokból történik. Ezzel óvja a környezetet és természeti erőforrásokat. A termékek ajánlottak azon vásárlóknak is, akik allergiásak a szintetikus tartósítószerekre! Az alverde termékek megfelelnek az ellenőrzött, természetes kozmetikumok Német Ipari és Kereskedelmi Cégek Szövetsége (BDIH) által kidolgozott irányelveinek. 2010 őszétől az alverde kozmetikumokon a NaTrue emblémát is magukon hordozzák. A márka immár több alkalommal is (2009, 2010) elnyerte a „Német Környezettudatos Díj” kitüntetést. Az alverde-t Németország három legkörnyezettudatosabb márkája közé választották be a gazdasági eredmények, a példamutató társadalmi felelősség és a környezetvédelem területén elért eredmények alapján. Az alverde natúrkozmetikai saját márkás termékcsalád 2012-ben megkapta a „Green Brand Germany 2012/13” elismerést. Ezzel a tanúsítvánnyal a valódi ökológiai fenntarthatóság megvalósításáért, a tudatos életmód hirdetéséért és kommunikációjáért díjazták a márkát. 2013-ban az alverde natúrkozmetikumok Magyarországon a JOY magazin szervezésében elnyerték a „Szépség Nagydíját”. 2013-ban és 2014-ben pedig a Superbrand díjat, ami a legjobbak közzé emelte a márkát.
A fenntarthatóság a középpontban a dm üzletekben
A dm Kft.-nek felelős nagyvállalatként kiemelt szerepe van a környezet formálásában, ezért mindig is nagy figyelmet fordított a környezetvédelemre.
Saját elvei és a másoknak szolgáló példamutatás miatt is a dm nagyon fontosnak tartja, hogy környezetkímélő megoldásokat alkalmazzon. A vállalat vallja, hogy felelős magatartással tartozik a társadalomnak, így a jövőben is ezen az úton halad majd tovább. Tapasztalatai azt mutatják, hogy a lakosság nyitott a „zöld” megoldások irányába. A dm kiemelt figyelmet fordít erre, és élen jár ezen megoldások alkalmazásában és népszerűsítésében.
Ez a szemlélet a szortiment kialakítása során is fontos szerepet játszik. A dm vásárlói már a tisztítószerek között is megtalálhatják –és keresik is- a környezetbarát alternatívákat.
Fontos megemlíteni, hogy a dm márkás termékeknél a csomagolás, a gyártási folyamat, illetve a receptúra kidolgozása is szigorú ellenőrzéseknek megfelelően zajlik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >