A dm kozmetikuma megkapta a Green Brand Germany kitüntetést
Egy független zsűri kitüntette a dm sajátmárkás termékcsaládját, az alverde natúrkozmetikumokat a „Green Brand Germany 2012/13” elismeréssel. Ezzel a tanúsítvánnyal a valódi ökológiai fenntarthatóság megvalósításáért, a tudatos életmód hirdetéséért és kommunikációjáért díjazták a márkát. A gazdaságos és fenntartható gondolkodásmód és kereskedelem, a dm vállalati filozófiájának fontos része, ezen felül az alverde natúrkozmetikumok márkafilozófiájához is szorosan kapcsolódik.
A kitüntetést a nemzetközi Green Brand egyesület képviselője Norbert Lux adta át 2012. július 10-én Karlsruheban:” A dm-drogerie markt jövőbemutató fenntarthatósági vállalati filozófiájával példaértékű minden vállalat számára. Az alverde márka a vizsgálati eljárás mindhárom fázisában bravúrosan helytállt.”
A nemzetközi Green Brand szervezet kiemeli az ökológiai fenntartható termékeket, szolgáltatásokat, és vállalkozásokat, és független intézetekkel (SERI és Ipsos) közösen a Green Brands-védjegyével látja el. Ehhez azonban egy háromlépcsős, világszerte egyedülálló vizsgaeljáráson kellett átesniük a jelölt márkáknak, ezek a szakaszok a jelölés, értékelés és végül döntéshozás.
A vizsgálati eljárás első lépésében egy reprezentatív piackutatás (Ipsos) keretében a megkérdezettek jelölhették a márkát a versenyre. Ezt követően a sajátmárkás terméket egy, a fenntarthatósági intézet által összeállított kritériumrendszer alapján vizsgálták, az ökodesignt, a nyersanyag kinyerését, a nyersanyag szállítását, az előállítást, a csomagolást, a leosztást, az értékesítést és megsemmisítést. Az alverde natúrkozmetikai termékek minden kritériumnak megfeleltek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >