A dm kozmetikuma megkapta a Green Brand Germany kitüntetést

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 08. 21. 10:44

Egy független zsűri kitüntette a dm sajátmárkás termékcsaládját, az alverde natúrkozmetikumokat a „Green Brand Germany 2012/13” elismeréssel. Ezzel a tanúsítvánnyal a valódi ökológiai fenntarthatóság megvalósításáért, a tudatos életmód hirdetéséért és kommunikációjáért díjazták a márkát. A gazdaságos és fenntartható gondolkodásmód és kereskedelem, a dm vállalati filozófiájának fontos része, ezen felül az alverde natúrkozmetikumok márkafilozófiájához is szorosan kapcsolódik.

A kitüntetést a nemzetközi Green Brand egyesület képviselője Norbert Lux adta át 2012. július 10-én Karlsruheban:” A dm-drogerie markt jövőbemutató fenntarthatósági vállalati filozófiájával példaértékű minden vállalat számára. Az alverde márka a vizsgálati eljárás mindhárom fázisában bravúrosan helytállt.”

A nemzetközi Green Brand szervezet kiemeli az ökológiai fenntartható termékeket, szolgáltatásokat, és vállalkozásokat, és független intézetekkel (SERI és Ipsos) közösen a Green Brands-védjegyével látja el. Ehhez azonban egy háromlépcsős, világszerte egyedülálló vizsgaeljáráson kellett átesniük a jelölt márkáknak, ezek a szakaszok a jelölés, értékelés és végül döntéshozás.

A vizsgálati eljárás első lépésében egy reprezentatív piackutatás (Ipsos) keretében a megkérdezettek jelölhették a márkát a versenyre. Ezt követően a sajátmárkás terméket egy, a fenntarthatósági intézet által összeállított kritériumrendszer alapján vizsgálták, az ökodesignt, a nyersanyag kinyerését, a nyersanyag szállítását, az előállítást, a csomagolást, a leosztást, az értékesítést és megsemmisítést. Az alverde natúrkozmetikai termékek minden kritériumnak megfeleltek.

Kapcsolódó cikkeink