A dm kozmetikuma megkapta a Green Brand Germany kitüntetést
Egy független zsűri kitüntette a dm sajátmárkás termékcsaládját, az alverde natúrkozmetikumokat a „Green Brand Germany 2012/13” elismeréssel. Ezzel a tanúsítvánnyal a valódi ökológiai fenntarthatóság megvalósításáért, a tudatos életmód hirdetéséért és kommunikációjáért díjazták a márkát. A gazdaságos és fenntartható gondolkodásmód és kereskedelem, a dm vállalati filozófiájának fontos része, ezen felül az alverde natúrkozmetikumok márkafilozófiájához is szorosan kapcsolódik.
A kitüntetést a nemzetközi Green Brand egyesület képviselője Norbert Lux adta át 2012. július 10-én Karlsruheban:” A dm-drogerie markt jövőbemutató fenntarthatósági vállalati filozófiájával példaértékű minden vállalat számára. Az alverde márka a vizsgálati eljárás mindhárom fázisában bravúrosan helytállt.”
A nemzetközi Green Brand szervezet kiemeli az ökológiai fenntartható termékeket, szolgáltatásokat, és vállalkozásokat, és független intézetekkel (SERI és Ipsos) közösen a Green Brands-védjegyével látja el. Ehhez azonban egy háromlépcsős, világszerte egyedülálló vizsgaeljáráson kellett átesniük a jelölt márkáknak, ezek a szakaszok a jelölés, értékelés és végül döntéshozás.
A vizsgálati eljárás első lépésében egy reprezentatív piackutatás (Ipsos) keretében a megkérdezettek jelölhették a márkát a versenyre. Ezt követően a sajátmárkás terméket egy, a fenntarthatósági intézet által összeállított kritériumrendszer alapján vizsgálták, az ökodesignt, a nyersanyag kinyerését, a nyersanyag szállítását, az előállítást, a csomagolást, a leosztást, az értékesítést és megsemmisítést. Az alverde natúrkozmetikai termékek minden kritériumnak megfeleltek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >