A dm IX. alkalommal rendezte meg Jótékonysági Focitornáját
Idén kilencedik alkalommal rúgtak labdába a dm munkatársai és üzleti partnerei, hogy az egész napos eseménnyel támogassanak egy jó ügyet. A tornán való részvétellel a csapatok 5 millió Forinttal támogatták az Anyaoltalmazó Alapítványt. A segítségnyújtás célja, hogy az anyaotthonban élő szülők képesek legyenek gyermekeik szükségleteinek kielégítésére, illetve a család önfenntartásának biztosítására, a gyerekek pedig leküzdhessék esélyegyenlőségi hátrányaikat.
A dm Jótékonysági Focitorna gondolata 2015-ben született meg. Az esemény az elmúlt évtizedben hagyománnyá nőte ki magát, így idén április 27-én már kilencedik alkalommal szólalt meg a sípszó, és mérkőztek meg egymással egy barátságos játéksorozat keretében a hazai kiskereskedelmi cégek munkatársai. A tornát évente, egy, a dm munkatársak által kiválasztott civil szervezet javára rendezik meg. A kiválasztásnál fő szempont, hogy a szervezet tevékenységi köre illeszkedjen a dm támogatási stratégiájába (egészségre nevelés és hátrányos helyzetű családok, gyermekek támogatása). Minden évben más szervezet kapja a támogatást.
Az idei évben a tornát az Anyaoltalmazó Alapítvány javára rendezte meg a drogéria. A Családok Átmeneti Otthonaiban mélyszegénységben élő vagy krízishelyzetben levő családok élnek.
„Megfigyeltük, hogy egyre több a különböző kognitív vagy egyéb egészségügyi és szociokulturális hátrányból eredő probléma, így a sajátos nevelési igény is. Szükség van az ő megsegítésükre, mivel teljesítményük alacsonyabb hasonló korú társaiknál. A problémák kezelése csak közös gondolkodással, új módszerek alkalmazásával, a szakemberek együttműködésével lehetséges. A támogatásból játékos készségfejlesztés és szociális kompetenciafejlesztés feltételeinek, korszerű eszközökkel történő megteremtését szeretnénk biztosítani. Így az élményalapú programok és tematikus foglalkozások révén lehetőség nyílik arra, hogy a hátrányokkal küzdő gyermekek is kibontakoztathassák képességeiket. A fejlesztések átfogó célja, hogy a szegregált környezetben élő hátrányos helyzetű gyermekek felzárkóztatásához, fejlesztéséhez hozzájáruljanak.”
– mesélt a jelenlévőknek a támogatás felhasználásáról Haraszti István az alapítvány titkára.
A tornát Görgey András a dm ügyvezetője és Kanyó Roland a dm marketin és PR vezetője nyitották meg, akik maguk is játszottak a focitornán dm-es színekben. „Örömmel látjuk, hogy az évről évre visszatérő csapatok mellett minden évben újabb üzleti partnereink állnak kezdeményezésünk mellé, és mérkőznek meg a kupáért. Az elmúlt évek alatt már több mint harminc partnerünk érezte úgy, hogy azonosulni tud a támogatott célunkkal, és pályára lép a dm Jótékonysági Focitornán.”- emlékezett vissza Kanyó Roland.
A mérkőzések mellett változatos gyerekprogramokkal szórakoztatta a drogéria a legkisebb szurkolókat, de természetesen a felnőtt látogatókra is gondoltak. Őket a dm szépségbusza és a Nicoflex és a Maratonman masszőrei várták. Az Anyaoltalmazó Alapítvány munkatársai anyák napi kézműves foglalkozásokkal és ügyességi játékokkal adtak ízelítőt azokból a készségfejlesztő foglalkozásokból, amire a vállalatok által nyújtott támogatást fordítják majd.
A pályákon 16 csapat mérkőzött meg egymással, a dm-et idén is három csapat képviselte a tornán. Az eseményről készült videós összefoglaló elérhető a dm hivatalos YouTube csatornáján az alábbi linkre kattintva: IX. dm Jótékonysági Focitorna 2024 – YouTube
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Aznapi gyors házhozszállítási szolgáltatást indít a dm-drogerie markt Bonnban
A német dm-drogerie markt expressz házhozszállítási szolgáltatást indított a német…
Tovább olvasom >A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
A három legnagyobb magyarországi drogérialánc között folytatódik a verseny, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >