A dm is csatlakozik a Nap gyermekeihez
Idén a magyarországi dm is csatlakozik a társországokban lévő vállalatokhoz hasonlóan, a nemzetközi kezdeményezéshez, a „Nap gyermekei” CSR kampányhoz.
A dm célja a kampánnyal az, hogy a kiskorú gyermekeket a megelőzés biztonságával óvja a káros napsugaraktól és megtanítsa őket arra, hogyan védekezzenek megfelelően, amikor kint játszanak a napon. A kampány alapötletét a World Health Organisation (WHO) kutatási eredménye adta. Az. adatok szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák, ebből közel 132.000 melanoma, amely az egyik legrosszabb mind közül. Sajnos, egyre gyakoribb, hogy fiatalokat és gyerekeket érint ez a betegség. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akiknél kiskorukban erős leégés történt, és azoknál is, akik időről-időre intenzíven tették ki bőrüket a káros napsugaraknak, vagy a művileg kialakított UV sugárzásnak.
A programban együttműködő bőrgyógyász szakorvos, Dr. Sápy Mónika (Telki Kórház) arra figyelmeztet bennünket, hogy a gyermekkori napégés különösen veszélyes, ezért a 6 év alatti gyermekek napvédelme kiemelt jelentőséggel bír, így azt tanácsolja, hogy a szülők alkalmazzanak erős, UVA és UVB szűrőt is tartalmazó fényvédő készítményt és mindig adjanak pamut ruhát és sapkát, ill. napszemüveget gyermekükre! Továbbá nagyon fontos odafigyelni arra, hogy a csecsemőket direkt napfényhatás ne érje!
Tehát a megelőzés szempontjából legfőképp a gyermekeket és az édesanyákat kell felvilágosítani az egész éven át tartó (nemcsak a tengerparti) napsugarak elleni védekezés fontosságáról. Ezért a Nap gyermekei kampány keretében cégünk partnerek és szakemberek segítségével a napvédelem és a megelőzés tudatosítását és fontosságát szeretné hangsúlyozni a hétköznapokban.
A kezdeményezés kapcsán a dm a vásárlók segítségével Magyarország egész területéről 255 óvodát támogat naptejekkel, mintegy 25.000 gyermeket megszólítva, továbbá kreatív, tanító játékok segítségével tájékoztatja őket a napvédelem fontosságáról. Az intézmények kiválasztásánál az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy található legyen dm üzlet a városban.
„Cégünk azért ezt az ifjú korosztályt választotta támogatandó csoportnak, mert ismeretes, hogy az első és másodlagos szocializáció során elsajátított viselkedésminták berögzülése az egész életünkre kihatnak majd.” – tette hozzá Kanyó Roland, a dm PR menedzsere.
A naptejek mellett a kiválasztott intézmények a napon való helyes viselkedésre felhívó posztert, tanácsadófüzetet, színező lapokat és egy kimondottan erre a célra készült kedves dalocskát kapnak ajándékba. Mivel a legtöbb felnőtt jól ismeri a napozás veszélyeit, azért az óvodásoknak szánt tanácsadófüzetet úgy készítettük el, hogy az ő számukra is könnyen átadható legyen az üzenet, játékos formában, képekkel illusztrálva. Ezt tükrözi a kampány kabalája is; egy kenguru.
A dm úgy szeretné bevonni vásárlóit a programba, hogy május 2-tól az infopulton keresztül 30 active beauty pont felajánlásával egy óvodás gyermek nyári naptejszükségletéhez járulhatnak hozzá. Júniustól a készlet erejéig pedig törzsvásárlóinknak lesz lehetősége saját napozási szokásait átalakítani. A kis csomagot szintén az infopulton tudják majd kiváltani, 50 active beauty pont ellenében, amiben egy UV erősséget jelző szilikon karkötő, egy melanoma szűrésre feljogosító kedvezményes kupon és egy, a már említett tanácsadófüzet található.
A Nap gyermekei kampánnyal a dm célul tűzte ki azt, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy hazánkban nagyobb hangsúlyt fektessünk az egészséges napozásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >