A dm és együttműködő partnerei 5 millió forinttal támogatják a Démétér Alapítványt
Idén nyolcadik alkalommal került megrendezésre a dm jótékonysági focitornája, melyet a drogéria üzleti partnerei számára rendez meg minden évben. A tornán való részvétellel a csapatok 5 millió Forinttal támogatták a Démétér Alapítványt, aminek köszönhetően biztosították az alapítvány számára a hiányzó összeget ahhoz, hogy egy kisbuszt vásároljanak. A busz segítségével a Déméter Házban élő súlyosan beteg gyerekek biztonsággal eljuthatnak külső helyszínekre, ahol új, közösségi élményeket szerezhetnek, ami nélkülözhetetlen a gyógyulásukhoz.
Az elmúlt kilenc év alatt már hagyománnyá vált dm jótékonysági focitorna alapgondolata, hogy a drogéria munkatársai és együttműködő partnerei kötetlenebb formában is találkozzanak, és mindezt egy jó ügy érdekében tegyék. A tornát évente, egy, a dm munkatársak által kiválasztott civil szervezet javára rendezik meg. A kiválasztásnál fő szempont, hogy a szervezet tevékenységi köre illeszkedjen a dm támogatási stratégiájába (egészségre nevelés és hátrányos helyzetű családok, gyermekek támogatása). Minden évben más szervezet kapja a támogatást.
A dm választása idén a Démétér Alapítványra esett. A Démétér Alapítvány programja egy hiánypótló kezdeményezés. Céljuk a csontvelő-átültetésen átesett gyermekek gyógyulási esélyeinek növelése. A Démétér Ház Budapesten, a Szent László kórház területén található. Azért jött létre, hogy a csontvelő-transzplantáció miatt vidékről ide kerülő gyerekeknek biztosítsák szüleik állandó jelenlétét, hiszen ez elengedhetetlen a gyógyuláshoz. Miután a gyerekek elhagyhatják a kórházat, továbbra is gyakori orvosi ellenőrzésre van szükségük, ezért ők is a Démétér Házba költöznek. Itt otthonos környezetben, mégis az orvosok biztonságos közelében gyógyulhatnak tovább.
Az alapítvány munkatársai hiszik, hogy gyógyulni nem csak fizikailag, hanem lelkileg és szociálisan is kell. Ezért az Alapítvány biztosítja a gyerekeknek a tanulási lehetőséget, pszichológusi segítséget, valamint programokat szerveznek, ezzel is könnyebbé téve az itt töltött hónapokat.
A torna ünnepélyes megnyitóján Seblák Gabriella az alapítvány szakmai vezetője vette át a dm marketing és PR vezetőjétől jelképesen az 5 millió forint értékű adományt, aki elmondta, hogy hatalmas segítség számukra a kisbusz megvásárlása, hiszen a gondozásukban lévő gyerekek csak biztonságos körülmények között szállíthatóak.
A változatos gyerek programokkal egybekötött sporteseményre 2023. április 22-én került sor, aminek az előző évekhez hasonlóan a törökbálinti Arëna adott otthont. A pályákon 16 csapat mérkőzött meg egymással, a drogériát idén is három csapat képviselte a tornán.
Az eseményt az elmúlt évek hagyományai szerint Görgey András a dm ügyvezetője és Kanyó Roland dm marketing és PR menedzsere nyitották meg, akik maguk is játszottak a focitornán dm-es színekben.
„Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy kezdeményezésünkkel mára már elmondhatjuk, hogy hagyományt teremtettünk, és a dm jótékonysági focitornával üzleti partnereink évről évre számolnak. Erre komolyan készülnek mind játékosként, mind pedig támogatóként. Megtiszteltetés, hogy küldetésünkkel azonosulni tudnak, és támogatásukkal mellettünk állnak.”
– mondta köszöntőjében Kanyó Roland
Az eseményről készült videós összefoglaló elérhető a dm hivatalos YouTube csatornáján az alábbi linkre kattintva: VIII. dm jótékonysági focitorna – YouTube
A tornán résztvevő csapatok, és támogatók:
dm Központ, dm Raktár, dm Hobby, Mediátor, Stada Hungary Kft., Mediline Kft., törökbálinti Arëna, Johnson & Johnson Kft., Sofidel Hungary Kft., GlaxoSmithkline Kft., Partner in Pet Food Hungária Kft., Nestlé Hungária Kft., RB (Hygine Home) Hungary Kft., JuvaPharma Kft, Prime Rate Kft., Beiersdorf Kft.
A tornát a Nestlé Hungária Kft. csapata nyerte, a döntőt az előző évi ezüstérmessel, a Sofidel Hungary Kft. csapatával vívták, akik idén ismét az előkelő második helyezést érték el. A dobogó harmadik fokára RB (Hygine Home) Hungary csapata állhatott fel.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Egyetlen jó döntéssel ajándékozni és segíteni is lehet most az Auchanban
Az ünnepek közeledtével sokan vesznek ajándékot. Nincs is talán olyan…
Tovább olvasom >4 millió fontot költ a brit Tesco iskolai zöldség- és gyümölcsprogramjára
A brit Tesco 4 millió fontot költ új programjára, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >