A dm drogerie markt utalvánnyal támogatta a Felsőoktatási Véradóversenyt
A napokban hirdették ki Szolnokon a VI. Országos Felsőoktatási Véradóverseny nyertes intézményeit, melyek között a Budapesti Corvinus Egyetem és a Károly Róbert főiskola is szerepelt. Az eseményt a dm drogerie markt is támogatta.
Minden évben megrendezésre kerül az egész országra kiterjedő vetélkedő, az Országos Felsőoktatási Véradóverseny, melyben felsőoktatási intézmények versengenek egymással. A verseny célja, hogy minél több fiatal ismerje meg a véradás jelentőségét és váljék rendszeres véradóvá. A drogérialánc felismerte a fiatalok társadalmi felelősségvállalásra nevelésének fontosságát – hiszen maga is ennek követője -, ezért idén a kezdeményezés mellé állt és dm utalványok formájában járult hozzá a véradás sikerességéhez.
A 2011/2012-es tanévben 38 felsőoktatási intézmény nevezett a Véradóversenyre. Az utolsó napig közel 13 ezer nappali tagozatos diák adta vérét a jó ügy érdekében. Már a kezdeményezés szlogenje is aktivitásra buzdít „Adj vért, és ments meg három életet!”, ha ezt szó szerint vesszük, akkor a résztvevő diákok mintegy 37 ezer embertársuknak adtak esélyt a túlélésre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >