Szinten maradt a dm drogerie markt forgalma
Csakúgy, mint az előző pénzügyi évben, a 2009/2010-esben is közel 64 milliárd forint forgalmat ért el a dm drogerie markt – jelentette be október 21-ei sajtótájékoztatóján Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató. A teljes konszern, Németországgal együtt, 8,57 százalékos növekedést ért el, 5 651 millió euró forgalommal, míg a kelet-európai régió 10 piacát átfogó dm Ausztria csoport1 577 millió euró bevételt könyvelhetett el.
A dm drogérialánc 17 éve van jelen Magyarországon, üzleteinek száma 255. A most zárt periódusban 12 üzletet nyitottak, hatot pedig bezártak. A drogériák között piaci részesedésük meghaladja az 50 százalékot.
Józsa Mariann cégvezető elmondta, hogy a hazai piacon immár 22 saját márkájuk van, közülük a legrégebbi a Balea, amely már 15 éves múltra tekint vissza. Az elmúlt időszakban jelentősen bővítették a natúrkozmetikumok választékát: immár 350-féle natúrkozmetikumot árulnak. Ezen belül az alvedre sajátmárkás családjukon megjelent a NaTrue nemzetközi standard minőségtanúsítvány logója.
A lánc ökológiai szemléletének egy másik megnyilvánulása, hogy 2010. november 4-től a dm lila színű, lebomló bevásárlótáskáját elhasználódás esetén az üzletekben díjmentesen újra cserélik.
Józsa Mariann emellett beszámolt két törzsvásárlói programjuk sikeréről is. A baba bónusz program immár 7 éve folyik, és évről-évre több kismamát vonz a boltjaikba. Ma már a Magyarországon született kisbabák 36%-át regisztrálják a programba.
A 2009 áprilisában bevezetett active beauty törzsvásárlói program is nagy sikernek bizonyult: a 2009/2010-es gazdasági évben 43%-kal nőtt a törzsvásárlók száma, így már közel 1 millió vásárló gyűjti a dm active beauty pontokat. A következő év célja, hogy az infopult kezelése még inkább felhasználóbarát legyen.
A drogerie markt még szorosabbra fűzi kapcsolatait a vásárlóival: a napokban indul hivatalos rajongói oldala a Facebookon.
Végezetül Mayer Zoltán logisztikai igazgató számolt be a lánc legújabb beruházásáról, a 2010 októberében megnyílt új, érdi raktárbázisáról. A 23 700 négyzetméteres épületben 20 ezer négyzetméter a nettó raktárterület, az áruk rakodása 34 dokkoló kapun keresztül történik. A beruházás költsége elérte az 5 milliárd forintot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >