A dm a válságban is bővít
5,4 százalékos növekedést és 63,7 milliárdos forgalmat ért el a 2008/2009-es évben a dm drogérialánc magyarországi érdekeltségeinek forgalma – hangzott el a vállalat tegnapi sajtótájékoztatóján. A menedzsment elégedett.
A dm októberben nyitotta meg 250. magyarországi üzletét.
A vállalat a mennyiségi növekedés mellett a minőségi növekedésre is nagy hangsúlyt fektet: folyamatos az üzletek felújítása, modernizálása, homlokzatuknak és belső terüknek harmonizálása. Idén szeptemberben pedig elkezdődött az új, központi raktár építése.
Mint azt Wolfgang Strasser, a dm Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: míg a szomszédos Ausztriában már túlságosan telített a piac, nem indulnak új üzletek, addig Magyarországon folyamatos a hálózatbővülés: jelenleg éppen Győrben nyílik a legújabb, a 251. dm drogéria.
Ugyanakkor Magyarországon mintegy 30 fővel csökkent a dolgozói létszám: Wolfgang Strasser ezt a bolthálózat hatékonyságának növelésével magyarázta – közli a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >