A dm a válságban is bővít
5,4 százalékos növekedést és 63,7 milliárdos forgalmat ért el a 2008/2009-es évben a dm drogérialánc magyarországi érdekeltségeinek forgalma – hangzott el a vállalat tegnapi sajtótájékoztatóján. A menedzsment elégedett.
A dm októberben nyitotta meg 250. magyarországi üzletét.
A vállalat a mennyiségi növekedés mellett a minőségi növekedésre is nagy hangsúlyt fektet: folyamatos az üzletek felújítása, modernizálása, homlokzatuknak és belső terüknek harmonizálása. Idén szeptemberben pedig elkezdődött az új, központi raktár építése.
Mint azt Wolfgang Strasser, a dm Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: míg a szomszédos Ausztriában már túlságosan telített a piac, nem indulnak új üzletek, addig Magyarországon folyamatos a hálózatbővülés: jelenleg éppen Győrben nyílik a legújabb, a 251. dm drogéria.
Ugyanakkor Magyarországon mintegy 30 fővel csökkent a dolgozói létszám: Wolfgang Strasser ezt a bolthálózat hatékonyságának növelésével magyarázta – közli a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >