A dm 75 raklapnyi pelenkával segíti a rászoruló kisgyermekes családokat
A dm drogéria raktárából idén is három kamion szállította el azt a 75 raklapnyi, összesen 6500 csomag babylove pelenkát, amit a Katolikus Karitász segítségével 260 rászoruló kisgyermekes családhoz juttatnak el.
A drogéria tizennégy éve kezdte meg Együtt a babákért programját, amelynek célja, hogy a 260 dm üzlet jelképes keresztülői szerepet vállal egy-egy nehéz helyzetben lévő kisgyermekes családnál, és fél évre elegendő pelenkamennyiséggel könnyítenek a családok anyagi terhein. Ez a jelen gazdasági helyzetben jelentős megtakarítás a családoknak, amit ezúttal másra, életminőségük javítására fordíthatnak.
A családok kiválasztásában a kezdetektől fogva a drogéria partnere a Katolikus Karitász, akik országos hálózatként jelen vannak az értinett családok mindennapjaiban, és el tudják juttatni hozzájuk a csomagokat.
A három kamion 75 raklappal, összesen 6500 csomag babylove pelenkával a platóján január 23-án érkezett meg a humanitárius szervezet székesfehérvári raktárába, ahonnan azonnal megkezdődött a regionális központokba való szétosztás. A szervezet helyi képviselői pedig eljuttatják azokat a támogatásban részesülő családokhoz. Zagyva Richárd, az országos központ vezetőhelyettese elmondta, a hátrányos helyzet alatt nem csak a mélyszegénységben élőket értjük. Életünkben bármikor történhet egy olyan tragédia, vagy egy nem várt esemény, ami miatt segítségre szorulunk. Egy családtag elvesztése, vagy esetleg ikergyermek születése is hirtelen megnövelheti az anyagi kiadásokat.
„Örömmel tölt el bennünket, hogy a programot immár tizennégy éve meg tudjuk valósítani, és ebben az elmúlt évek eseményei sem akasztottak meg bennünket. Vállalatunknál a hosszútávú segítségben hiszünk, amire jó példája az Együtt a babákért programunk, a folytatás így nem marad el, reményeink szerint jövőre már a 15. jubileumát ünnepli majd a program.”
– mondta Hittner Krisztina a dm PR és Ügyfélszolgálati csoportvezetője, aki az elő csomag pelenkák átadásában személyesen is segédkezett a szervezetnek.
A dm-drogerie markt-ról röviden
A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 15.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.
A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is „meghódítsanak”, melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.
Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a „Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein” avagy „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” szlogennel történő azonosulást.
A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy tizenhétezer családot támogat a Katolikus Karitász húsvéti tartósélelmiszer-gyűjtése
Százötven tonna élelmiszer gyűlt össze a Magyar Katolikus Püspöki Konferencia…
Tovább olvasom >Pelenkával segíti a dm a rászoruló kisgyermekes családokat
A dm drogéria raktárából idén is három kamion szállította el…
Tovább olvasom >30 éves dm – a jövőbe, a vásárlói elégedettségbe és a munkatársaiba invesztál a cég
Az elmúlt évben több területen is fontos lépések történetek a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >