A divatipar legnagyobb eseménye kezdődött Budapesten
Megkezdődött hétfőn a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW), fővárosszerte mintegy 50 divatipari esemény nyílik meg a látogatók előtt – közölte a szervező Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ).
A BCEFW ideje alatt, február 10. és 16. között a főváros különböző pontjain több mint 50 helyszínen zajlanak kísérőesemények, köztük showroommegnyitók, pop-up események, kerekasztal-beszélgetések és exkluzív divatbemutatók.
A Magyar Divat & Design Ügynökség digitális és nyomtatott formában is segíti a látogatókat az eligazodásban, a divathét helyszínein és hotelekben elhelyezett „Fashion Mappel„.
Péntektől-vasárnapig csaknem 50 hazai és régiós márka legújabb őszi-téli kollekciói tekinthetők meg az Apollo Galériában és a Millenárison. A Nemzeti Táncszínházba költözik a Fashion Hub, ahol szakmai előadások, prezentációk és workshopok várják az érdeklődőket.
„Ez a hét nemcsak a ruhákról szól, hanem az egész iparág versenyképességének erősítéséről. Célunk, hogy támogassuk a divatipar fejlődését, mely kifejezetten nagy munkáltatónak számít, hiszen több mint 100 ezer család megélhetését adja. Fontosságát jelzi, hogy a szegmenst is magában foglaló kreatívipar a versenyképességi stratégiában kiemelt területként jelenik meg, mint a gazdasági növekedés egyik mozgatórugója. Ezért a BCEFW során éppúgy célunk a vállalkozások hazai stabilitásának elősegítése, mint a nemzetközi piacra lépés támogatása és az iparág presztízsének növelése”
– idézi a közlemény Jakab Zsófia kreatívipar fejlesztéséért és ágazati koordinációjáért felelős miniszteri biztos, az MDDÜ vezérigazgatója szavait.
A részletes program és a további információk elérhetők a BCEFW hivatalos weboldalán: https://bcefw.com/
A hétvégi divatbemutatók a BCEFW Facebook-oldalán élőben követhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Budapest a régió kreatívipari fővárosa lehet 2030-ra
A kreatíviparban rejlő gazdasági potenciál ma már nemcsak kulturális, hanem…
Tovább olvasom >Kizsákmányolt munkások, luxusmárkák – sötét árnyék vetül a divatipar profitjára
A világ ruházati szektora mára billió dolláros üzletté nőtte ki…
Tovább olvasom >Kreatívipari felmérést indít a Magyar Divat & Design Ügynökség
A teljes magyar divat-, dizájn-, szépség- és játékipari szektort érintő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >