A divatipar legnagyobb eseménye kezdődött Budapesten
Megkezdődött hétfőn a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW), fővárosszerte mintegy 50 divatipari esemény nyílik meg a látogatók előtt – közölte a szervező Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ).
A BCEFW ideje alatt, február 10. és 16. között a főváros különböző pontjain több mint 50 helyszínen zajlanak kísérőesemények, köztük showroommegnyitók, pop-up események, kerekasztal-beszélgetések és exkluzív divatbemutatók.
A Magyar Divat & Design Ügynökség digitális és nyomtatott formában is segíti a látogatókat az eligazodásban, a divathét helyszínein és hotelekben elhelyezett „Fashion Mappel„.
Péntektől-vasárnapig csaknem 50 hazai és régiós márka legújabb őszi-téli kollekciói tekinthetők meg az Apollo Galériában és a Millenárison. A Nemzeti Táncszínházba költözik a Fashion Hub, ahol szakmai előadások, prezentációk és workshopok várják az érdeklődőket.
„Ez a hét nemcsak a ruhákról szól, hanem az egész iparág versenyképességének erősítéséről. Célunk, hogy támogassuk a divatipar fejlődését, mely kifejezetten nagy munkáltatónak számít, hiszen több mint 100 ezer család megélhetését adja. Fontosságát jelzi, hogy a szegmenst is magában foglaló kreatívipar a versenyképességi stratégiában kiemelt területként jelenik meg, mint a gazdasági növekedés egyik mozgatórugója. Ezért a BCEFW során éppúgy célunk a vállalkozások hazai stabilitásának elősegítése, mint a nemzetközi piacra lépés támogatása és az iparág presztízsének növelése”
– idézi a közlemény Jakab Zsófia kreatívipar fejlesztéséért és ágazati koordinációjáért felelős miniszteri biztos, az MDDÜ vezérigazgatója szavait.
A részletes program és a további információk elérhetők a BCEFW hivatalos weboldalán: https://bcefw.com/
A hétvégi divatbemutatók a BCEFW Facebook-oldalán élőben követhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Divatipar: mi történik a ruháinkkal, mielőtt és miután megvesszük őket?
Az egyik budapesti plázában sétálva talán bele sem gondolunk: vajon…
Tovább olvasom >Osztalékstop a Hugo Bossnál: befolyása csúcsára ér a brit nagytulajdonos
A brit Frasers Group, a Hugo Boss legnagyobb részvényese, bejelentette:…
Tovább olvasom >Budapest a régió kreatívipari fővárosa lehet 2030-ra
A kreatíviparban rejlő gazdasági potenciál ma már nemcsak kulturális, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >