A disztribúciós költségek csapdájában
Az elmúlt években már minden oldalról faragtuk a költségeket, próbáltuk mind hatékonyabbá tenni disztribúciós szolgáltatásainkat. Elérni azt, hogy a versenyben maradáshoz jobbak, szebbek legyünk, és termékeink gyorsabban, rongálódás nélkül, s mi több, lehetőleg a „legolcsóbban” jussanak el rendeltetési helyükre. Mindez persze nem egyszerű. Nagy létszámú vezetői gárdák szakosodnak arra, hogy ezeknek a kihívásoknak megfeleljenek. Logisztikai menedzserek, műszaki vezetők és tanácsadók összehangolt munkája vezet el odáig, hogy a létező megoldások legjobbikát kiválasztva a vállalkozást sikerre vigye.
Mit tehetnek azonban azok a vállalkozások, amelyek kényszerből, vagy a termék sajátosságainál fogva saját szállító (kishaszonjárműves) „flottát” üzemeltetnek?
Õk azok, akik dealertől dealerig vándorolva, az internetet bújva, mindenféle szórólapokat begyűjtve, tv-t nézve, rádiót hallgatva igyekeznek az optimális megoldást kihámozni. Milyen is legyen ez a flotta? Mik azok a fontos, szem előtt tartandó szempontok, amelyeket mérlegelve a leggyorsabban, a legmegbízhatóbban választhatunk? Ehhez szeretnénk segítséget adni Steiner Zoltán kollégám írásával, aki az autók szeretetét és ismeretét egyesült államokbeli tapasztalataival is fűszerezi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >