A disztribúciós költségek csapdájában
Az elmúlt években már minden oldalról faragtuk a költségeket, próbáltuk mind hatékonyabbá tenni disztribúciós szolgáltatásainkat. Elérni azt, hogy a versenyben maradáshoz jobbak, szebbek legyünk, és termékeink gyorsabban, rongálódás nélkül, s mi több, lehetőleg a „legolcsóbban” jussanak el rendeltetési helyükre. Mindez persze nem egyszerű. Nagy létszámú vezetői gárdák szakosodnak arra, hogy ezeknek a kihívásoknak megfeleljenek. Logisztikai menedzserek, műszaki vezetők és tanácsadók összehangolt munkája vezet el odáig, hogy a létező megoldások legjobbikát kiválasztva a vállalkozást sikerre vigye.
Mit tehetnek azonban azok a vállalkozások, amelyek kényszerből, vagy a termék sajátosságainál fogva saját szállító (kishaszonjárműves) „flottát” üzemeltetnek?
Õk azok, akik dealertől dealerig vándorolva, az internetet bújva, mindenféle szórólapokat begyűjtve, tv-t nézve, rádiót hallgatva igyekeznek az optimális megoldást kihámozni. Milyen is legyen ez a flotta? Mik azok a fontos, szem előtt tartandó szempontok, amelyeket mérlegelve a leggyorsabban, a legmegbízhatóbban választhatunk? Ehhez szeretnénk segítséget adni Steiner Zoltán kollégám írásával, aki az autók szeretetét és ismeretét egyesült államokbeli tapasztalataival is fűszerezi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >