A disztribúciós költségek csapdájában
Az elmúlt években már minden oldalról faragtuk a költségeket, próbáltuk mind hatékonyabbá tenni disztribúciós szolgáltatásainkat. Elérni azt, hogy a versenyben maradáshoz jobbak, szebbek legyünk, és termékeink gyorsabban, rongálódás nélkül, s mi több, lehetőleg a „legolcsóbban” jussanak el rendeltetési helyükre. Mindez persze nem egyszerű. Nagy létszámú vezetői gárdák szakosodnak arra, hogy ezeknek a kihívásoknak megfeleljenek. Logisztikai menedzserek, műszaki vezetők és tanácsadók összehangolt munkája vezet el odáig, hogy a létező megoldások legjobbikát kiválasztva a vállalkozást sikerre vigye.
Mit tehetnek azonban azok a vállalkozások, amelyek kényszerből, vagy a termék sajátosságainál fogva saját szállító (kishaszonjárműves) „flottát” üzemeltetnek?
Õk azok, akik dealertől dealerig vándorolva, az internetet bújva, mindenféle szórólapokat begyűjtve, tv-t nézve, rádiót hallgatva igyekeznek az optimális megoldást kihámozni. Milyen is legyen ez a flotta? Mik azok a fontos, szem előtt tartandó szempontok, amelyeket mérlegelve a leggyorsabban, a legmegbízhatóbban választhatunk? Ehhez szeretnénk segítséget adni Steiner Zoltán kollégám írásával, aki az autók szeretetét és ismeretét egyesült államokbeli tapasztalataival is fűszerezi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >