A díjat nyert influenszerkampány újraindul

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 08. 01. 10:41

Visszatér a K&H influenszerkampánya, amely tavaly igen nagyot ment a közösségi médiában és sok fiatal felkapta rá a fejét. Ezúttal egy helyett négy fiatal tartalomgyártó próbál meg egy hónapon át az átlagnyugdíjból – vagyis 224 ezer forintból – megélni. A kihívás idén sem csupán szórakoztatni akar: a kampány célja, hogy a fiatalokhoz közelebb hozza az öngondoskodás fontosságát, és rámutasson arra, hogy időben elkezdeni takarékoskodni nem ciki – hanem életmentő döntés lehet.

A tavaly hibátlan tarolást bemutató influenszeraktivitás idén újra visszatér: a K&H augusztus 1. és 31. között indítja el a “nyugdíjkihívás” második évadát. A szabályok egyszerűek – de az élet nem az. A versenyzők egy hónapon át az idei májusi átlagnyugdíjból, azaz 224 ezer forintból gazdálkodhatnak, és az nyer, akinek a legtöbb pénze marad a hónap végére. Ennyi pénzből nem luxusautóra és fine diningra, hanem akciós száraztésztára, közöshasználatú edzőterembérletre és kreatív kompromisszumokra futja – és persze némi önismeretre is – közölte a pénzintézet.

Népes, híres mezőny

A versenyzők már a kihívás előtt pénzügyi tervet készítenek, majd hétről hétre beszámolnak arról, hogyan próbálnak kijönni a rendelkezésükre álló összegből. Megmutatják, hogyan alakítják át a napi rutinjukat, milyen lemondásokkal jár ez az életmód – és azt is, milyen alternatívákkal próbálják helyettesíteni azokat a dolgokat, amik eddig természetesek voltak számukra. A követőik sem maradnak ki: ők is csatlakozhatnak a kihíváshoz, megoszthatják saját spórolós tippjeiket, és külön nyereményjátékokkal is készülnek az influenszerek.

És persze ott van Csingisz, a tavalyi év nagy túlélője, aki idén már rutinos „nyugdíjasként” mentorálja a többieket. Kommentálja a terveiket és tetteiket, hasznos (vagy épp kegyetlenül realista) tanácsokat oszt meg, és időnként olyan nem várt kiadásokkal lepi meg a versenyzőket, amelyekkel a való életben bárki szembesülhet: elromló háztartási gép, váratlan orvosi költség vagy épp egy családi esemény, amit nem lehet kihagyni.

Az idei kihívásban részt vesz Máté Sipos (@mate.sipos), Hawazik (@hawazik), ST!CKY (@stickyboi__), Gigi Székely (@gigiszekely) – őket kíséri, támogatja (és olykor stresszeli) mentoruk, Dordzsceren Csingisz (@dordzscerencsingi). A kihívás minden pillanata a TikTokon zajlik, gyors, látványos, őszinte és interaktív formában.

Ki nyeri a jövőt?

A kihívás győztese az lesz, aki a legtöbbet tud félretenni a hónap végére, de a kampány igazi nyertesei azok a fiatalok lehetnek, akik időben felismerik: az öngondoskodás nem a jövő zenéje, hanem a jelen felelőssége. A nyugdíjas évekre való felkészülés nem akkor kezdődik, amikor már késő – hanem akkor, amikor még bőven van miből félretenni.

A K&H kampányának üzenete világos: a tudatos takarékoskodás kulcsfontosságú, és az egyik legjobb hosszú távú megoldás erre az állami támogatással – adókedvezménnyel elérhető – nyugdíjbiztosítás, valamint a nyugdíj-előtakarékossági számla, amely biztonságos, tervezhető és rugalmas alternatívát jelenthet mindazoknak, akik szeretnének nyugodtan hátradőlni – akár évtizedek múlva is.

Kapcsolódó cikkeink