A digitális világból a valódiba passzol a Lidl
A Lidl egyedülálló, a virtuális és valódi teret összekötő Lidl Fan Cup nevű alkalmazásával már 10 nappal a FIFA Labdarúgó-világbajnokság előtt elkezdődött a fociünnep. A több mint 10 millió Lidl Facebook rajongó és a sport szerelmesei számára már június 2-án megkezdődtek az izgalmak, amikor is 23 európai ország játékosai kezdték meg a versenyt, hogy a legjobbak közé kerüljenek: http://apps.facebook.com/lidl-fan-cup/.
A forradalmi kampány különlegessége, hogy minden virtuális tizenegyes rúgás egy valós csocsó asztalon valósul meg. Az offline meccsek a frankfurti Lidl Fan Cup Arénában játszódnak, a kifejezetten a verseny céljára készült, egyedi megjelenésű asztalokon, azonban minden meccset az interneten keresztül irányítanak és mindez valós időben történik. Az esemény kapcsán épített 1500 négyzetméteres stadionban 50 asztal található, melyek mindegyikén 2 meccs játszható egy időben.
302 kamera gondoskodik arról, hogy a meccs minden lépését rögzítse, így a játékosok visszanézhetik azt, és értékelhetik teljesítményüket a mérkőzés után. Mindez az átlagos online játékokkal szemben olyan élményt nyújt a résztvevőknek, mintha egy nemzetközi bajnokság részesei lennének.
Több játékost összekötő élmények, versengés, játék és nemzetköziség – ezek a Lidl Fan Cup sarokkövei. A kampány a digitális és a valós világ tökéletes összekapcsolására épül.
A Lidl az MRM/McCANN vezető közösségi média ügynökséggel közösen fejlesztette ki a Fan Cup alkalmazást, aki nem csak a koncepció megalkotásában vett részt, hanem felelős a technikai fejlesztésért és a megvalósításért is. Az ügynökség kreatív csapata több mint másfél évet töltött az internet irányította csocsóasztal prototípusának kifejlesztésével. Az egyedülálló fejlesztés 56 ember több mint 5000 munkaórájának eredménye, a programkód mintegy 100 000 karakterből áll, a telepítés során pedig több mint 10 000 méter vezetéket használtak fel és 480 egyedi csocsóbábut készítettek. Az Európa-szerte futó kampány május 23-án indult a fejlesztők és Fabio Grosso olasz válogatott labdarúgó mérkőzésével.
A LIDL Fan Cup-pal a Lidl a Facebook-on keresztül olyan közösségi média-élményt teremtett, amely egy magasabb szintre helyezi a közösségi média alkalmazásokat.
A Lidl 10 millió felhasználót is meghaladó Facebook közösségével Európában vezető, világviszonylatban pedig második helyen áll az élelmiszerkereskedelmi láncok között. A LIDL Fan Cup online a Facebookon-on, offline pedig a frankfurti LIDL Fan Cup Arénában játszható 2014. június 2. és július 13 között. A győztes ország kihirdetésére július 1-jén kerül sor.
A hat hetes Lidl Fan Cup kampányt Európa-szerte nagy kommunikációs kampány kíséri, amely TV, rádió, online és közterületi reklámokat, közösségi média aktivitásokat és eladáshelyi promóciókat is tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >