A digitális piacon újít a Tesco
    🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  A brit kereskedőlánc a T Digital név alá vonja saját digitális termékcsaládját. A vállalat célja, hogy megerősítse és önállósítsa digitális divízióját – írja a MarketingWeek. Marcus Bennett azt nyilatkozta a portálnak, hogy a Tesco a többcsatornás kereskedelmi szektor trónjára pályázik. Ennek érdekében jelentős munkaerő-felvételre is lehet számítani a cég hazai részlegénél, elsősorban természetesen tech-szakterületen.
Nem véletlenül fektet erőforrásokat a digitális szektorba a Tesco. A vállalat ezen részlege ugyanis 11 százalékos növekedést produkált a tavalyi évben, ami némileg kozmetikázta a cég összteljesítményének romló mutatóit. A saját gyártású Hudl táblagépből több mint félmillió példány kelt el 2013-ban. (Forrás: marketinginfo.hu)Kapcsolódó cikkeink
			
				Még több cikk hasonló témában >			
                                
		További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

					
					
					
