A digitális piacon újít a Tesco
A brit kereskedőlánc a T Digital név alá vonja saját digitális termékcsaládját. A vállalat célja, hogy megerősítse és önállósítsa digitális divízióját – írja a MarketingWeek. Marcus Bennett azt nyilatkozta a portálnak, hogy a Tesco a többcsatornás kereskedelmi szektor trónjára pályázik. Ennek érdekében jelentős munkaerő-felvételre is lehet számítani a cég hazai részlegénél, elsősorban természetesen tech-szakterületen.
Nem véletlenül fektet erőforrásokat a digitális szektorba a Tesco. A vállalat ezen részlege ugyanis 11 százalékos növekedést produkált a tavalyi évben, ami némileg kozmetikázta a cég összteljesítményének romló mutatóit. A saját gyártású Hudl táblagépből több mint félmillió példány kelt el 2013-ban. (Forrás: marketinginfo.hu)Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >