A digitális piacon újít a Tesco
A brit kereskedőlánc a T Digital név alá vonja saját digitális termékcsaládját. A vállalat célja, hogy megerősítse és önállósítsa digitális divízióját – írja a MarketingWeek. Marcus Bennett azt nyilatkozta a portálnak, hogy a Tesco a többcsatornás kereskedelmi szektor trónjára pályázik. Ennek érdekében jelentős munkaerő-felvételre is lehet számítani a cég hazai részlegénél, elsősorban természetesen tech-szakterületen.
Nem véletlenül fektet erőforrásokat a digitális szektorba a Tesco. A vállalat ezen részlege ugyanis 11 százalékos növekedést produkált a tavalyi évben, ami némileg kozmetikázta a cég összteljesítményének romló mutatóit. A saját gyártású Hudl táblagépből több mint félmillió példány kelt el 2013-ban. (Forrás: marketinginfo.hu)Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >