A Diageo többségi részesedést szerzett a Seedlipben
A világ legnagyobb szeszipari vállalata, a Diageo többségi részesedést szerzett a Seedlip alkoholmentes párlatmárkában. A Johnnie Walker és a Tanqueray gint is gyártó cég kockázati tőkebefektetőjén, a Distill Venturesön keresztül 20%-os részt vásárolt a fűszeres italokat előállító cégben még 2016-ban.
A megállapodás válasz a változó fogyasztói trendre, miszerint a brit fiatalok egyre nagyobb aránya tartózkodik az alkoholfogyasztástól. Az antialkoholizmus Nagy-Britanniában a 16–24 évesek körében a 2005-ös 19%-ról 2017-re 22%-ra nőtt a brit statisztikai hivatal 2018-as jelentése szerint.
A Ben Branson alapította Seedlip több mint 25 országban van jelen és 3 ízváltozatban árusítja a párlatot. A Diageo a Seedlipet az iparág egyik legizgalmasabb kategóriájának „felforgató” márkájaként jellemezte.
Kapcsolódó cikkeink
Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a gazdaságos kiszállítás a foodorán!
A foodora, hazánk vezető gyorskereskedelmi szolgáltatója tovább bővíti kiszállítási opcióit,…
Tovább olvasom >A tavasz az allergia időszaka is
A tavaszi napsütés sokak számára nem csak örömöt, hanem kellemetlenséget…
Tovább olvasom >Két kategóriában is Euromoney díjat nyert az Equilor Alapkezelő
Két kategóriában is díjat nyert az Equilor Alapkezelő az Equilor…
Tovább olvasom >