A Diageo többségi részesedést szerzett a Seedlipben
A világ legnagyobb szeszipari vállalata, a Diageo többségi részesedést szerzett a Seedlip alkoholmentes párlatmárkában. A Johnnie Walker és a Tanqueray gint is gyártó cég kockázati tőkebefektetőjén, a Distill Venturesön keresztül 20%-os részt vásárolt a fűszeres italokat előállító cégben még 2016-ban.
A megállapodás válasz a változó fogyasztói trendre, miszerint a brit fiatalok egyre nagyobb aránya tartózkodik az alkoholfogyasztástól. Az antialkoholizmus Nagy-Britanniában a 16–24 évesek körében a 2005-ös 19%-ról 2017-re 22%-ra nőtt a brit statisztikai hivatal 2018-as jelentése szerint.
A Ben Branson alapította Seedlip több mint 25 országban van jelen és 3 ízváltozatban árusítja a párlatot. A Diageo a Seedlipet az iparág egyik legizgalmasabb kategóriájának „felforgató” márkájaként jellemezte.
Kapcsolódó cikkeink
Budapest Cocktail Week
Az italkultúra ismert és elismert szakembereit, valamint a koktélok szerelmeseit…
Tovább olvasom >A Z-generáció és az alkohol
A Premium Gin Hungary cég folyamatosan figyeli a nemzetközi italfogyasztási…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >