A Diageo többségi részesedést szerzett a Seedlipben
A világ legnagyobb szeszipari vállalata, a Diageo többségi részesedést szerzett a Seedlip alkoholmentes párlatmárkában. A Johnnie Walker és a Tanqueray gint is gyártó cég kockázati tőkebefektetőjén, a Distill Venturesön keresztül 20%-os részt vásárolt a fűszeres italokat előállító cégben még 2016-ban.
A megállapodás válasz a változó fogyasztói trendre, miszerint a brit fiatalok egyre nagyobb aránya tartózkodik az alkoholfogyasztástól. Az antialkoholizmus Nagy-Britanniában a 16–24 évesek körében a 2005-ös 19%-ról 2017-re 22%-ra nőtt a brit statisztikai hivatal 2018-as jelentése szerint.
A Ben Branson alapította Seedlip több mint 25 országban van jelen és 3 ízváltozatban árusítja a párlatot. A Diageo a Seedlipet az iparág egyik legizgalmasabb kategóriájának „felforgató” márkájaként jellemezte.
Kapcsolódó cikkeink
A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >