A Diageo és az Attraction Látványszínház közös kampányfilmmel hívja fel a figyelmet arra, hogy soha ne vezessünk ittasan
Az ittas vezetés továbbra is komoly probléma világszerte. Hazánkban a KSH adatai alapján 2022-ben 14748 személyi személysérülést okozó közúti baleset történt, amelyből 1195-t ittasan okoztak. A Diageo az Attraction Látványszínházzal közös nemzetközi kampányt indított, melyben magyar művészek közreműködésével népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást és annak egyik legfontosabb üzenetét, hogy soha ne vezessünk ittasan. Az együttműködés eredményeként egy lélegzetelállítóan gyönyörű film született az ittas vezetés életet megváltoztató, gyakran tragikus következményeiről.
A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártója és- forgalmazó vállalata elkötelezett a pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítése mellett, és számos kezdeményezést indított világszerte, amelyek célja az emberek alkoholfogyasztási szokásainak megváltoztatása, a pozitív változás elősegítése. A most indult kampány, amelyhez az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottsága is csatlakozott, már több mint 1 millió megtekintésnél tart a Youtube-on.
Ünnepeljük az életet, de legyünk felelősségteljesek, és döntsünk helyesen ha buli után a volán mögé ülnénk, hiszen mindenkinek csak egy élete van: ezt üzeni a Diageo és az Attraction Lárványszínház új közös kampányfilmje, amelyben az Attraction méltán híres művészei ismét bebizonyították tehetségüket, megindító és magával ragadó előadást nyújtanak. A Diageo a Britain’s Got Talent tehetségkutató versenyt mindössze 10 éve, 2013-ban megnyerő árnyékszínházi produkcióval együttműködve létrehozta legújabb digitális kampányát, amely a pozitív alkoholfogyasztást népszerűsíti, és az ittas vezetés ellen veszi fel a küzdelmet.
Ábrahám Gergely, a Diageo kelet-európai vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója így nyilatkozott az együttműködésről:
„Együttműködésünk az Attractionnel egy lenyűgözően gyönyörű művészi produkciót eredményezett, amely az érzékszerveken keresztül szólítja meg az embereket, és fontos üzenetet közvetít olyan univerzális nyelven, amelyet a világon mindenki megért: a művészetet. Úgy gondoljuk, hogy ez a produkció egy rendkívül hatékony módja az ittas vezetés veszélyeire való felhívásnak. Bízom benne, hogy a film minél több emberhez eljut, és a kampány hozzájárul az ittas vezetés visszaszorításához.”
Szűcs Zoltán, az Attraction alapító-vezetője azt mondta:
„Örömmel fogadtuk a Diageo meghívását, hiszen ez egy olyan fontos téma, amely kihat a mindennapjainkra, és soha nem kaphat túl sok figyelmet. A produkció megalkotásakor kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a táncosok mozdulatai révén, a történetszálak vezetésével egy erős üzenetet közvetítsünk: az ittas vezetés következményeit és a helyes döntések lehetőségét.”
A kampányfilm már megtalálható az Attraction YouTube-csatornáján, ahol bármikor, bárki számára megtekinthető az alábbi linken:
A kampányhoz csatlakozott az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottsága is, akik évek óta a társadalom közlekedésbiztonsági és általános biztonsági tudatosságát szeretnék növelni különféle kezdeményezésekkel.
„Nagy örömmel tapasztaljuk, hogy az elmúlt évekbeli társadalmi együttműködéseink töretlenül futnak tovább, és a Diageo megtalálta a legkorszerűbb és leghatékonyabb módját, hogy felkeltse az érintettek figyelmét egy fontos közlekedési problémára. A továbbiakban is támogatjuk a nagy érzelmi bevonódást lehetővé tevő kezdeményezés minél szélesebb körben való terjesztését, hiszen tapasztalataink szerint a hasonló, érzelmekre ható kampányokkal érhető el a kívánt hatás ezen a területen”
– tette hozzá Berzai Zsolt r. alezredes, az ORFK-OBB főtitkára.
Kapcsolódó cikkeink
Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >