A Diageo együttműködésre lép a Molson Coors vállalattal
Január 1-től a Borsodi Sörgyár forgalmazza itthon a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 söröket A Diageo, a világ vezető prémium italgyártó vállalata, a Johnnie Walker, a Smirnoff és a Guinness gyártója ma bejelentette együttműködését a Molson Coors Beverage Companyhoz tartozó Borsodi Sörgyárral, a Diageo sörportfoliójának magyarországi forgalmazásáról.
A Diageo számára a Molson Coors vállalattal való stratégiai partnerség elősegíti a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 Lager márkák további terjeszkedését a magyar sörpiacon a Borsodi Sörgyár kereskedelmi és vendéglátóipari értékesítési csatornáiban való stabil jelenlétével.
„Örömmel jelentjük be új partnerségünket a Molson Coors-szal Kelet-Európában. Folyamatosan fejlesztjük a piacra jutási stratégiánkat, és úgy véljük, hogy ez az együttműködés segít nekünk abban, hogy jelentősen növeljük sörmárkáink elérhetőségét. Alig várjuk azokat a lehetőségeket és a növekedést, amelyet a Molson Coors-szal közösen érhetünk el Magyarországon márkáinkkal és jövőbeli innovációinkkal” – mondta Michael Holm, a Diageo kelet-európai piacokért felelős ügyvezető igazgatója.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/11/Borsodi_Diageo_Michael-Holm_20211124-300x200.jpg)
Michael Holm
A Molson Coors üdvözli a tradicionális márkákat magyarországi sörportfóliójában.
„Olyan módon szeretnénk bővíteni portfóliónkat, amely lehetővé teszi számunkra, hogy prémium termékekkel gazdagítsuk a vevőink számára a kínálatunkat, új területekre lépjünk be, és olyan partnereket találjunk, akik ugyanazon értékek mentén működnek, mint a Molson Coors, amelyek a minőségben, a szaktudásban és a hagyományokban gyökereznek. Nagyon izgatottak és büszkék vagyunk, hogy a Diageo e három ikonikus globális márkáját Magyarországon forgalmazhatjuk. Folytatjuk a prémium minőségű termékekbe való befektetést, és kihasználjuk országos értékesítési hálózatunk előnyeit, hogy a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 söröket, amelyek tökéletesen kiegészítik nagyszerű portfóliónkat, országszerte közelebb hozzuk a sörkedvelőkhöz” – mondta Sergey Yeskov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Heinekent szeretik a legjobban a magyarok?
A Pénczenrum legújabb szavazása alapján a Heineken sörei továbbra is…
Tovább olvasom >Az USA-ban gyártja nyártól a Molson Coors a Peroni Nastro Azzurro-t
Az USA-ba helyezi át a Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka…
Tovább olvasom >A magyar söripar 2023-as eredményei: vegyes teljesítmény a nagy gyártóktól
A 2023-as üzleti év különféle kihívásokat és sikereket hozott a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >