A Diageo-é lett a Mr Black kávélikőr
Felvárásolta a Diageo a 2013-ban útjára indított ausztrál prémium cold brew kávélikőr márkát, a Mr. Black-et.
Az akvizícióról nyilatkozva, Claudia Schubert a U.S. Spirits and Canade, Diageo elnöket elmondta, hogy „e felvásárlás illeszkedik az izgalmas kategóriákban komoly növekedési lehetőséggel kecsegtető márkák akvirálására vonatkozó stratégiánkba és nagyon örülünk, hogy portfoliónknak a Mr Black is része lett”.
A Mr Black az Egyesült Államokban vezető prémium kávélikőr, amely tökéletesen kielégíti az olyan kávékoktélok iránti fogyasztói igényt, mint az Espresso Martini vagy az Old Fashioned. A jelenleg 22 országban kapható márka nagy népszerűségnek örvend kézműves kávékoktél-rajongók körében, legyen szó bárban vagy étteremben fogyasztásról, vagy otthoni alkalmakról.
A felvásárlás előzményeihez hozzátartozik, hogy a Diageo 2015-ben a Distill Ventures akcelerátor programja révén már kisebbségi részesedést szerzett a márkában.
A Mr Black egyik alapítója, Tom Baker designer és díjnyertes lepárló-mester a Diageo-val együttműködve továbbra is aktívan részt vesz a márka jövőjének alakításában.
„A kávé több mint egy egyszerű ital – fogyasztása kulturális, esztétikai és közösségi élmény, saját rituálé kapcsolódik hozzá és tradíciója van” – véli Tom Baker. „Mr Black megalkotásával az volt a célunk, hogy e kultúrának testet adjunk és arra inspiráljuk a kávérajongókat, hogy a kávét este is élvezhessék. A Diageo hamar megértette víziónkat és most – néhány évnyi támogatásukat követően – boldogan csatlakozunk a Diageo családhoz.”
Kapcsolódó cikkeink
30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti indonéziai gyárát a Diageo
Bővíti a számos ázsiai és csendes-óceáni piacot kiszolgáló indonéziai italgyárát…
Tovább olvasom >Szeszesital utántöltőt tesztel a Diageo Írországban
Új környezetbarát megoldást tesztel a Diageo Írországban a szeszesitalok újratöltésére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >