A Diageo-é lett a Mr Black kávélikőr

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 10. 10. 09:58

Felvárásolta a Diageo a 2013-ban útjára indított ausztrál prémium cold brew kávélikőr márkát, a Mr. Black-et.

 

Az akvizícióról nyilatkozva, Claudia Schubert a U.S. Spirits and Canade, Diageo elnöket elmondta, hogy „e felvásárlás illeszkedik az izgalmas kategóriákban komoly növekedési lehetőséggel kecsegtető márkák akvirálására vonatkozó stratégiánkba és nagyon örülünk, hogy portfoliónknak a Mr Black is része lett”.

A Mr Black az Egyesült Államokban vezető prémium kávélikőr, amely tökéletesen kielégíti az olyan kávékoktélok iránti fogyasztói igényt, mint az Espresso Martini vagy az Old Fashioned. A jelenleg 22 országban kapható márka nagy népszerűségnek örvend kézműves kávékoktél-rajongók körében, legyen szó bárban vagy étteremben fogyasztásról, vagy otthoni alkalmakról.

A felvásárlás előzményeihez hozzátartozik, hogy a Diageo 2015-ben a Distill Ventures akcelerátor programja révén már kisebbségi részesedést szerzett a márkában.
A Mr Black egyik alapítója, Tom Baker designer és díjnyertes lepárló-mester a Diageo-val együttműködve továbbra is aktívan részt vesz a márka jövőjének alakításában.

A kávé több mint egy egyszerű ital – fogyasztása kulturális, esztétikai és közösségi élmény, saját rituálé kapcsolódik hozzá és tradíciója van” – véli Tom Baker. „Mr Black megalkotásával az volt a célunk, hogy e kultúrának testet adjunk és arra inspiráljuk a kávérajongókat, hogy a kávét este is élvezhessék. A Diageo hamar megértette víziónkat és most – néhány évnyi támogatásukat követően – boldogan csatlakozunk a Diageo családhoz.

ESM

Kapcsolódó cikkeink