A Diageo-é lett a Mr Black kávélikőr
Felvárásolta a Diageo a 2013-ban útjára indított ausztrál prémium cold brew kávélikőr márkát, a Mr. Black-et.
Az akvizícióról nyilatkozva, Claudia Schubert a U.S. Spirits and Canade, Diageo elnöket elmondta, hogy „e felvásárlás illeszkedik az izgalmas kategóriákban komoly növekedési lehetőséggel kecsegtető márkák akvirálására vonatkozó stratégiánkba és nagyon örülünk, hogy portfoliónknak a Mr Black is része lett”.
A Mr Black az Egyesült Államokban vezető prémium kávélikőr, amely tökéletesen kielégíti az olyan kávékoktélok iránti fogyasztói igényt, mint az Espresso Martini vagy az Old Fashioned. A jelenleg 22 országban kapható márka nagy népszerűségnek örvend kézműves kávékoktél-rajongók körében, legyen szó bárban vagy étteremben fogyasztásról, vagy otthoni alkalmakról.
A felvásárlás előzményeihez hozzátartozik, hogy a Diageo 2015-ben a Distill Ventures akcelerátor programja révén már kisebbségi részesedést szerzett a márkában.
A Mr Black egyik alapítója, Tom Baker designer és díjnyertes lepárló-mester a Diageo-val együttműködve továbbra is aktívan részt vesz a márka jövőjének alakításában.
„A kávé több mint egy egyszerű ital – fogyasztása kulturális, esztétikai és közösségi élmény, saját rituálé kapcsolódik hozzá és tradíciója van” – véli Tom Baker. „Mr Black megalkotásával az volt a célunk, hogy e kultúrának testet adjunk és arra inspiráljuk a kávérajongókat, hogy a kávét este is élvezhessék. A Diageo hamar megértette víziónkat és most – néhány évnyi támogatásukat követően – boldogan csatlakozunk a Diageo családhoz.”
Kapcsolódó cikkeink
Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele
Nőtt a Diageo, a világ egyik vezető prémium italgyártó és…
Tovább olvasom >Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >