A Diageo-é lett a Mr Black kávélikőr
Felvárásolta a Diageo a 2013-ban útjára indított ausztrál prémium cold brew kávélikőr márkát, a Mr. Black-et.
Az akvizícióról nyilatkozva, Claudia Schubert a U.S. Spirits and Canade, Diageo elnöket elmondta, hogy „e felvásárlás illeszkedik az izgalmas kategóriákban komoly növekedési lehetőséggel kecsegtető márkák akvirálására vonatkozó stratégiánkba és nagyon örülünk, hogy portfoliónknak a Mr Black is része lett”.
A Mr Black az Egyesült Államokban vezető prémium kávélikőr, amely tökéletesen kielégíti az olyan kávékoktélok iránti fogyasztói igényt, mint az Espresso Martini vagy az Old Fashioned. A jelenleg 22 országban kapható márka nagy népszerűségnek örvend kézműves kávékoktél-rajongók körében, legyen szó bárban vagy étteremben fogyasztásról, vagy otthoni alkalmakról.
A felvásárlás előzményeihez hozzátartozik, hogy a Diageo 2015-ben a Distill Ventures akcelerátor programja révén már kisebbségi részesedést szerzett a márkában.
A Mr Black egyik alapítója, Tom Baker designer és díjnyertes lepárló-mester a Diageo-val együttműködve továbbra is aktívan részt vesz a márka jövőjének alakításában.
„A kávé több mint egy egyszerű ital – fogyasztása kulturális, esztétikai és közösségi élmény, saját rituálé kapcsolódik hozzá és tradíciója van” – véli Tom Baker. „Mr Black megalkotásával az volt a célunk, hogy e kultúrának testet adjunk és arra inspiráljuk a kávérajongókat, hogy a kávét este is élvezhessék. A Diageo hamar megértette víziónkat és most – néhány évnyi támogatásukat követően – boldogan csatlakozunk a Diageo családhoz.”
Kapcsolódó cikkeink
Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Budapest Cocktail Week
Az italkultúra ismert és elismert szakembereit, valamint a koktélok szerelmeseit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >