A Diageo-é lett a Mr Black kávélikőr
Felvárásolta a Diageo a 2013-ban útjára indított ausztrál prémium cold brew kávélikőr márkát, a Mr. Black-et.
Az akvizícióról nyilatkozva, Claudia Schubert a U.S. Spirits and Canade, Diageo elnöket elmondta, hogy „e felvásárlás illeszkedik az izgalmas kategóriákban komoly növekedési lehetőséggel kecsegtető márkák akvirálására vonatkozó stratégiánkba és nagyon örülünk, hogy portfoliónknak a Mr Black is része lett”.
A Mr Black az Egyesült Államokban vezető prémium kávélikőr, amely tökéletesen kielégíti az olyan kávékoktélok iránti fogyasztói igényt, mint az Espresso Martini vagy az Old Fashioned. A jelenleg 22 országban kapható márka nagy népszerűségnek örvend kézműves kávékoktél-rajongók körében, legyen szó bárban vagy étteremben fogyasztásról, vagy otthoni alkalmakról.
A felvásárlás előzményeihez hozzátartozik, hogy a Diageo 2015-ben a Distill Ventures akcelerátor programja révén már kisebbségi részesedést szerzett a márkában.
A Mr Black egyik alapítója, Tom Baker designer és díjnyertes lepárló-mester a Diageo-val együttműködve továbbra is aktívan részt vesz a márka jövőjének alakításában.
„A kávé több mint egy egyszerű ital – fogyasztása kulturális, esztétikai és közösségi élmény, saját rituálé kapcsolódik hozzá és tradíciója van” – véli Tom Baker. „Mr Black megalkotásával az volt a célunk, hogy e kultúrának testet adjunk és arra inspiráljuk a kávérajongókat, hogy a kávét este is élvezhessék. A Diageo hamar megértette víziónkat és most – néhány évnyi támogatásukat követően – boldogan csatlakozunk a Diageo családhoz.”
Kapcsolódó cikkeink
A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >A Guinness lett a Premier League hivatalos partnere
A Diageo tulajdonában álló Guinness sörmárka lett a Premier League…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >